A sub mandibulă;
B lângă ureche;
C pe partea laterală a epiglotei (Mărul lui Adam), în scobitura dintre trahee şi muşchii gâtului.
A se aşază braţul într-o eşarfă;
B se aduce umărul în poziţie normală;
C se lasă braţul liber.
A „Drum cu prioritate”;
B „Prioritate pentru circulaţia din sens invers”;
C „Circulaţie în ambele sensuri”.
A instalaţia de închidere şi deschidere a barierelor nu funcţionează normal;
B trenul se apropie, urmând ca barierele să se închidă automat;
C trebuie să traversaţi de urgenţă calea ferată.
Regulament - Articolul 138

(1) Conducătorul de vehicul este obligat să oprească atunci când:
a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau de ridicare;
b) semnalul cu lumini roşii şi/sau semnalul sonor sunt în funcţiune;
c) întâlneşte indicatorul "Trecerea la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere", "Trecerea la nivel cu calea ferată dublă, fără bariere" sau "Oprire".
(2) Vehiculele trebuie să oprească, în ordinea sosirii, în locul în care există vizibilitate maxima asupra caii ferate fără a trece de indicatoarele prevăzute la alin. (1) lit. c) sau, după caz, înaintea marcajului pentru oprire ori înaintea barierelor sau semibarierelor, când acestea sunt închise, în curs de coborâre sau de ridicare.

Regulament - Articolul 70

(4) La trecerea la nivel cu calea ferată prevăzută cu instalaţii de semnalizare automată cu bariere, semnalizarea de interzicere a circulaţiei rutiere se realizează în condiţiile prevăzute la art. 69 alin. (2), precum şi prin coborârea în poziţie orizontala a semibarierelor.

Regulament - Articolul 69

(1) Trecerea la nivel cu calea ferată curentă fără bariere sau semibariere se semnalizează, după caz, cu indicatoarele "Trecere la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere" sau "Trecere la nivel cu calea ferată dublă, fără bariere", însoţite de indicatorul "Oprire".
(2) La trecerea la nivel cu calea ferată curentă prevăzută cu instalaţii de semnalizare automată fără bariere, interzicerea circulaţiei rutiere se realizează, optic, prin funcţionarea dispozitivelor cu lumini intermitent-alternative roşii şi stingerea semnalizării de control reprezentate de lumină intermitentă albă şi, acustic, prin emiterea de semnale sonore intermitente.

Regulament - Articolul 71

(1) Semnalizarea de interzicere a circulaţiei rutiere se considera realizata chiar şi numai în una din următoarele situaţii:
a) prin aprinderea unei singure unităţi luminoase a dispozitivului cu lumină intermitent-alternativa roşie;
b) prin funcţionarea sistemului sonor;
c) prin poziţia orizontala a unei singure semibariere.
A încălcarea dispoziţiilor legale cu privire la semnalizarea schimbării direcţiei de mers;
B încălcarea dispoziţiilor legale cu privire la folosirea luminilor din dotare pe timp de noapte;
C acumularea din nou a cel puţin 15 puncte de penalizare.
A conducătorii de motociclete vor da dovadă de prudenţă sporită;
B conducătorii de motociclete nu au nicio obligaţie, dacă nu există un agent de cale ferată;
C se va respecta semnificaţia semaforului electric.
A legal, nu vă revine nicio obligaţie;
B să opriţi, să anunţaţi de îndată poliţia şi să apelaţi numărul naţional unic pentru apeluri de urgenţă 112;
C să vă informaţi asupra împrejurărilor care au determinat accidentul.
Auto DRPCIV
A nu, în acest caz depăşirea este interzisă;
B da, deoarece nu circulă niciun tren;
C nu, deoarece trece de axul drumului.
Auto DRPCIV
A nu, pentru că nu s-a asigurat şi nu a semnalizat;
B da, deoarece din sens invers nu circulă alt autovehicul;
C da, deoarece conducătorul autocamionului semnalizează apropierea de marginea din dreapta a drumului.
A în cazul încălcării obligaţiilor privind semnificaţia luminilor roşii la trecerea la nivel cu calea ferată prevăzută cu bariere;
B în cazul reparării motocicletei fără autorizaţia poliţiei;
C atunci când motocicleta nu este dotată cu oglinzi retrovizoare.
A să nu poluaţi fonic mediul înconjurător, folosind sistemul de sonorizare la putere maximă;
B să întreţineţi în permanenţă autovehiculul curat, prin spălare şi degresare zilnică;
C să fiţi calm şi să anticipaţi situaţiile astfel încât să evitaţi accelerarea şi frânarea bruscă.
Auto DRPCIV
A autoturismul, bicicleta, motocicleta;
B bicicleta, autoturismul, motocicleta;
C bicicleta, motocicleta, autoturismul.
Auto DRPCIV
A tramvaiul, deoarece este mijloc de transport în comun;
B motocicleta, deoarece vine din dreapta;
C tramvaiul, deoarece este în mers.
A da;
B nu;
C numai dacă lungimea tunelului depăşeşte 1000 m.
A celor care, prin construcţie, nu pot depăşi viteza de 50 km/oră;
B motocicletelor cu şi fără ataş;
C tractoarelor şi maşinilor agricole autopropulsate.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.74.
(1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h.
A veţi mări viteza, întrucât banda pe care circulaţi este special creată în acest scop;
B cedaţi trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzii şi nu stânjeniţi în niciun fel circulaţia acestora;
C nu aveţi nicio obligaţie, deoarece autostrada are suficiente benzi pentru a permite circulaţia tuturor vehiculelor.
Auto DRPCIV
A da, deoarece motocicleta are gabarit mic;
B nu, deoarece axul drumului este marcat cu linie continuă;
C nu, în acest caz este interzisă depăşirea prin partea dreaptă.
Auto DRPCIV
A nu, deoarece sunt pietoni pe partea carosabilă;
B da, legea permite manevra;
C nu, deoarece tramvaiul nu are uşile închise.
Auto DRPCIV
A balize direcţionale de ocolire a obstacolelor prin dreapta;
B panouri suplimentare pentru trecerea la nivel cu calea ferată;
C panouri succesive pentru curbe deosebit de periculoase.