A egal cu momentul motor;
B în functie de pozitia clapetei de acceleratie, poate fi mai mic sau mai mare decât momentul motor;
C mai mare decât momentul motor;
D mai mic decât momentul motor.
A limitează solicitările mecanice și termice ale motorului;
B micșorează consumul de combustibil prim limitarea vitezei maxime a autovehiculului;
C permite creșterea momentului motor la urcarea rampelor;
D permite creșterea puterii motorului la demarare.
A egală cu turația corespunzătoare momentului maxim realizat de motor;
B egală cu turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor;
C mai mare decât turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor;
D mai mică decât turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor.
A cuplarea progresivă a motorului cu transmisia;
B mersul înapoi al autovehiculului inversând sensul de rotație al motorului;
C modificarea forței de tracțiune în funcție de variația rezistențelor la înaintare;
D utilizarea motorului la o turație mai mică decât turația de mers în gol.
A pentru a asigura o răcire lentă a motorului;
B pentru a asigura o răcire lentă a turbosuflantei;
C pentru a asigura ungerea suflantei;
D pentru revenirea uleiului în baie.
A cutia de viteze;
B mecanismul de direcție;
C sistemul de frânare;
D suspensia.
A ambreiajul;
B mecanismul de direcție;
C sistemul de frânare;
D suspensia.
A diferențialul;
B mecanismul de direcție;
C sistemul de frânare;
D suspensia.
A asigură alimentarea motorului cu amestec carburant;
B asigură transmiterea fluxului de putere, de la motor la roțile motrice;
C dezvoltă puterea necesară propulsării autovehiculelor;
D transformă energia chimică a combustibililor în energie mecanică.
A ambreiajul;
B arborii planetari;
C cutia de viteze;
D transmisia cardanică.
A amplifică/multiplică momentul motor transmis la roțile motrice;
B asigură alimentarea motorului cu amestec carburant;
C dezvoltă puterea necesară propulsării autovehiculelor;
D transformă energia chimică a combustibililor în energie mecanică.
A arborii planetari;
B diferențialul;
C transmisia cardanică;
D transmisia principală.
A ambreiajul;
B arborii planetari;
C diferențialul;
D transmisia principală.
A ambreiajul;
B diferențialul;
C transmisia cardanică;
D transmisia principală.
A ambreiajul;
B cutia de viteze;
C transmisia cardanică;
D transmisia principală.
A arborii planetari;
B cutia de viteze;
C diferențialul;
D transmisia principală.
A ambreiajul;
B arborii planetari;
C cutia de viteze;
D diferențialul.
A amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
B distribuie momentul motor la roțile motrice;
C permite ca roțile motrice sa ruleze cu turații diferite;
D permite întreruperea temporară a transmiterii fluxului de putere.
A amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
B distribuie momentul motor la roțile motrice;
C permite ca roțile motrice sa ruleze cu turații diferite;
D protejează transmisia de șocuri si la suprasarcini.
A amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
B distribuie momentul motor la roțile motrice;
C permite ca roțile motrice sa ruleze cu turații diferite;
D permite cuplarea progresivă a motorului cu transmisia.