A să nu conduceţi autoturismul decât atunci când probleme grave impun acest lucru;
B să vă asiguraţi întotdeauna un partener care să cunoască bine traseul parcurs;
C să anticipaţi şi să contracaraţi la timp manevrele imprudente ale partenerilor de drum şi să respectaţi permanent regulile de circulaţie.
A sustragerea de la obligaţia de a supune autovehiculul inspecţiei tehnice periodice;
B părăsirea locului accidentului care a avut ca urmare avarii;
C repararea autovehicului ce prezintă urme de accident, fără autorizaţia poliţiei.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.93.
(2) Repararea autovehiculelor având urme de accident, fara autorizatia eliberata de politie, se pedepseste cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda.
(3) Nu constituie infractiunea prevazuta la alin. (2) repararea autovehiculelor având urme de accident, în baza atestarii validitatii constatarii amiabile de accident.
A zona fracturată este tumefiată;
B pielea este străpunsă în zona fracturii;
C accidentatul nu se poate mişca.
A la unitatea emitentă;
B la poliţia de care aparţineţi cu domiciliul;
C la cea mai apropiată secţie de poliţie.
A blocarea pedalei de frână;
B un joc insuficient între saboţi şi tamburi;
C pierderi de lichid pe la garnituri.
Auto DRPCIV
A accesul interzis vehiculelor cu o înălţime mai mare de 3,5 m;
B accesul permis numai vehiculelor cu o lăţime mai mică de 3,5 m;
C distanţa minimă obligatorie dintre două vehicule.
Auto DRPCIV
A indică un traseu de drum deschis traficului internaţional;
B interzice accesul autoturismelor în oraş şi indică traseul de urmat pentru ocolirea acestuia;
C indică traseul de ocolire a localităţii.
Auto DRPCIV
A reduceţi viteza şi opriţi la limita de vizibilitate maximă;
B reduceţi viteza şi opriţi în dreptul ultimului panou suplimentar;
C reduceţi viteza şi vă asiguraţi că puteţi traversa fără niciun pericol.
Regulamentul Rutier
Articolul 138
(1) Conducătorul de vehicul este obligat să oprească atunci când:
    a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau de ridicare;
    b) semnalul cu lumini roşii şi/sau semnalul sonor sunt în funcţiune;
    c) întâlneşte indicatorul "Trecerea la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere", "Trecerea la nivel cu calea ferată dublă, fără bariere" sau "Oprire".
(2) Vehiculele trebuie să oprească, în ordinea sosirii, în locul în care există vizibilitate maxima asupra caii ferate fără a trece de indicatoarele prevăzute la alin. (1) lit. c) sau, după caz, înaintea marcajului pentru oprire ori înaintea barierelor sau semibarierelor, când acestea sunt închise, în curs de coborâre sau de ridicare.
Auto DRPCIV
A circulaţi cu atenţie, deoarece urmează o intersecţie cu cedarea trecerii la 300 m;
B reduceţi viteza, vă asiguraţi şi cedaţi trecerea tuturor vehiculelor care circulă pe o distanţă de 300 m;
C circulaţi cu atenţie, pentru a putea opri în condiţii de siguranţă, în maximum 300 m.
Auto DRPCIV
A autocamionul;
B autoturismul verde;
C autoturismul roşu.
Auto DRPCIV
A autoturismul alb;
B autoturismul roşu;
C ambele autoturisme.
Auto DRPCIV
A da, legea nu interzice;
B da, deoarece din sens opus nu se apropie niciun vehicul;
C nu, deoarece vă aflaţi în curbă.
Regulamentul Rutier
Articolul 120
(1) Se interzice depăşirea vehiculelor:
    c) în curbe şi în orice alte locuri unde vizibilitatea este redusă sub 50 m;
A rândul din stânga, de la o distanţă de cel puţin 100 m;
B rândul din stânga sau din dreapta, de la o distanţă de cel puţin 50 m;
C rândul din dreapta, de la o distanţă de cel puţin 100 m.
A îndrumătorii de circulaţie ai Ministerului Apărării;
B un conducător auto rămas în pană, pentru a-l remorca;
C poliţiştii comunitari.
A să reduceţi viteza şi să circulaţi cu atenţie sporită;
B să nu vă angajaţi în depăşirea acestuia;
C să folosiţi luminile de întâlnire de la o distanţă de cel puţin 100 m.
Regulamentul Rutier
Art. 114
(2) Pe timpul noptii, la apropierea a doua vehicule care circula din sensuri opuse, conducatorii acestora sunt obligati ca de la o distanta de cel putin 200 m sa foloseasca luminile de întâlnire concomitent cu reducerea vitezei. Când conducatorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circula în fata sa, acesta este obligat sa foloseasca luminile de întâlnire de la o distanta de cel putin 100 m.
A nu mai puţin de 30 km/h;
B nu mai puţin de 40 km/h;
C nu există prevedere legală.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Articolul 49
(3) Pe anumite sectoare de drum, ţinând seama de împrejurări şi de intensitatea circulaţiei, administratorul drumului, cu avizul poliţiei rutiere, poate stabili şi limite de viteză inferioare, dar nu mai puţin de 10 km/h pentru tramvaie şi de 30 km/h pentru toate autovehiculele.
A în apropierea vârfurilor de rampă, când vizibilitatea este redusă sub 50 m;
B în curbe, dacă vizibilitatea este redusă sub 50 m;
C la întâlnirea indicatorului „Drum cu prioritate”.
A în locul în care este instalat indicatorul cu semnificaţia „Întoarcerea interzisă”;
B în locurile în care oprirea este interzisă, cu excepţia intersecţiilor;
C în zona de acţiune a indicatorului „Staţionarea interzisă”.
Explicație:
Indicatorul “Staționarea interzisă” interzice staționarea vehiculelor, acest indicator nu interzice întoarcerea, la întalnirea acestui indicator nu este interzsă nici oprirea, de aceea este permisa întoarcerea autovehiculului.
Regulamentul Rutier
Articolul 126
Se interzice întoarcerea vehiculului:
    a) în locurile în care este interzisă oprirea voluntară a vehiculelor, cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 142 lit. f);
    f) în locurile în care este instalat indicatorul "Întoarcerea interzisă".
A la o distanţă mai mică de 50 m de trecerea la nivel cu calea ferată;
B pe pistele obligatorii pentru pietoni;
C pe platforma căii ferate sau de tramvai, dacă prin aceasta este stânjenită circulaţia vehiculelor pe şine.
Regulamentul Rutier
Art. 142 Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:
    b) pe trecerile la nivel cu calea ferata curenta si la o distanta mai mica de 50 m înainte si dupa acestea;
    k) pe pistele obligatorii pentru pietoni si/sau biciclisti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, semnalizate ca atare;
    l) pe platforma caii ferate industriale sau de tramvai ori la mai putin de 50 m de acestea, daca circulatia vehiculelor pe sine ar putea fi stânjenita sau împiedicata;