A galeria de admisie;
B galeria de evacuare;
C toba de eşapament.
A conduceţi cât mai încordat, cu faţa cât mai aproape de parbriz, pentru a vedea tot ce se întâmplă pe drumul public, în faţa dvs.;
B vă concentraţi atenţia, dar adoptaţi o atitudine relaxată la volan, având control asupra efectuării tuturor manevrelor de care depinde siguranţa călătoriei;
C vă găsiţi o preocupare mai plăcută, cum ar fi manevrarea aparaturii radio-video, întreţinerea unor discuţii cu pasagerii sau folosirea telefonului mobil.
A obligaţia de a folosi în permanenţă carburant biodegradabil;
B deplasări urbane cu bicicleta, pe jos sau cu alte mijloace care nu poluează atmosfera;
C un ansamblu de măsuri comportamentale, de control sau de verificare a vehiculului, prin care se realizează o importantă economie de energie şi protecţia mediului.
A semnalizaţi sonor intenţia de a-l depăşi;
B permiteţi vehiculului efectuarea în siguranţă a manevrei;
C nu aveţi nicio obligaţie.
A priceperea dvs. în evitarea obstacolelor apărute brusc;
B viteza de deplasare, aderenţa la carosabil şi timpul dvs. de reacţie;
C marca şi capacitatea cilindrică a autovehiculului din faţă.
A vehiculul care circulă în faţă merge corect;
B înainte de a vira, conducătorul vehiculului respectiv va semnaliza din timp schimbarea direcţiei de mers;
C conducătorul care circulă în faţă poate să frâneze şi să oprească în mod neaşteptat, pentru a cere informaţii privind drumul.
A în aşa fel încât rana care sângerează să fie mai jos decât planul corpului;
B nu are importanţă dacă rana este situată mai sus sau mai jos decât planul corpului;
C în aşa fel încât rana sângerândă să fie mai sus decât nivelul corpului.
A oprirea hemoragiei, pansarea rănilor, imobilizarea fracturilor, respiraţia artificială, masajul cardiac;
B respiraţia artificială, masajul cardiac, oprirea hemoragiei, pansarea rănilor, imobilizarea fracturilor;
C imobilizarea fracturilor, pansarea rănilor, respiraţia artificială, masajul cardiac, oprirea hemoragiei.
A folosirea motorului la relanti, în cazul în care staţionaţi mai mult timp în acelaşi loc;
B menţinerea unei viteze constante, de preferinţă medie;
C oprirea motorului în timp ce coborâţi o pantă, pentru a economisi carburant.
A bruscarea comenzilor de către conducătorul auto;
B prezenţa aerului în instalaţia de frânare;
C folosirea unor pneuri mai late decât cele indicate de constructor.
A orice autovehicul cu o putere mai mică de 11 kW;
B orice vehicul destinat să fie tractat de un autovehicul sau de un autotractor;
C orice vehicul dotat cu 4 roţi şi o osie.
A ruperea arcului de readucere a saboţilor;
B distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;
C prezenţa aerului în instalaţia de frânare.
A supapele de evacuare defecte;
B supapele de admisie defecte;
C garnitura de chiulasă ruptă între doi cilindri.
A o caroserie montată pe o structură de rezistenţă numită şasiu, având un sistem de direcţie hidramat sau mecanic;
B orice vehicul cu motor care circulă pe un drum public, cu excepţia celor care se deplasează în permanenţă pe calea ferată, şi care serveşte normal la transportul de persoane sau de mărfuri;
C orice vehicul dotat cu un motor cu o putere mai mare de 45 kW.
A îi faceţi o resuscitare cardio-respiratorie;
B îi daţi câteva palme peste faţă, până îşi revine;
C începeţi respiraţia artificială.
A rigidă şi suficient de lungă pentru a cuprinde capetele fracturii;
B moale;
C nu contează.