A nerespectarea prevederilor privind scoaterea neautorizată a diagramei tahografice din tahograf sau a cartelei tahografice din tahograful digital, înaintea terminării zilei de lucru, sau utilizarea pentru o perioadă mai lungă decât cea prevăzută;
B folosirea unui tahograf electronic;
C întreţinerea de conversaţii cu persoanele aflate în cabină.
A divergenţa acestora este mărită;
B convergenţa acestora este mărită;
C s-a rulat îndelungat cu presiunea scăzută în pneuri.
A atunci când sunt constatate abateri privind transportul mărfurilor periculoase, urmând ca imediat să fie anunţaţi reprezentanţii poliţiei rutiere cu competenţe în zona în care s-a efectuat controlul;
B atunci când sunt transportate mărfuri periculoase şi inflamabile;
C atunci când vehiculul care execută transportul de mărfuri periculoase nu este precedat de către un autovehicul antemergător, dotat cu girofaruri de culoare galbenă.
A 76-80 grade C;
B 95-100 grade C;
C 105-120 grade C.
A lichidul de răcire nu conţine antigel;
B sistemul de direcţie este manual;
C folosiţi orice aparat electric alimentat de generatorul autovehiculului.
A dereglarea geometriei direcţiei;
B presiunea scăzută în roţile directoare;
C jocul mare în rulmenţii roţii respective.
A supraîncălzirii motorului, din cauza lipsei lichidului din instalaţia de răcire;
B folosirii defectuoase a ambreiajului;
C rulării cu viteză redusă, fără motiv întemeiat, pe timp de vară.
A fiecare cilindru al motorului, în poarta supapei de admisie;
B interiorul difuzorului carburatorului;
C filtrul de benzină situat înaintea carburatorului.
A poziţia excesiv convergentă a acestor roţi;
B poziţia excesiv divergentă a acestor roţi;
C rularea cu viteze foarte mari şi cu presiune prea mare în pneuri.
A legăturile bateriei cu alternatorul sunt slabe;
B nivelul scăzut al electrolitului în baterie;
C bornele bateriei sunt oxidate.
A creşterea consumului de combustibil, datorită unei viteze mai mici;
B reducerea consumului de combustibil, datorită vitezei constante;
C acest sistem nu are efecte asupra consumului de combustibil.
A folosirea constantă a autovehiculului încărcat;
B rularea cu viteză mare;
C neechilibrarea roţii respective.
A o lavetă îmbibată uşor cu benzină, tratament care trebuie aplicat şi fuliilor;
B numai cu apă distilată, după care se usucă cu aer comprimat;
C cu hârtie abrazivă, după care se unge cu ulei mineral.
A carburatorul;
B arborele cotit;
C arborele cu came.
A opriţi funcţionarea motorului;
B motorul trebuie să funcţioneze, pentru a putea folosi luminile de avarie;
C închideţi autovehiculul şi vă îndepărtaţi de acesta.
Regulamentul Rutier
Art. 141
(3) În cazul imobilizarii involuntare a autovehiculului în pasaje subterane sau în tuneluri, conducatorul acestuia este obligat sa opreasca functionarea motorului.
A cu faţa în sus;
B cu faţa în jos;
C cu picioarele situate mai sus decât nivelul corpului.
A interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;
B colectorul de admisie;
C poarta supapelor de evacuare.
A condensatorul, bobinajul rotorului demarorului şi releul electroventilatorului;
B înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, distribuitorul, rotorul, fişele şi bujiile;
C conductorii electrici marcaţi cu izolatori de culoare roşie şi siguranţele.
A ca funcţia respiratorie şi funcţia circulatorie să fie asigurate;
B ca punctul sanitar către care vă îndreptaţi să nu fie la o distanţă mai mare de 50 km;
C ca autovehiculul cu care va fi transportată victima să asigure confortul necesar.