A să oprească imediat autobuzul la semnalele regulamentare ale poliţiştilor de frontieră aflaţi în zona de competenţă;
B să reducă viteza sub limita legală;
C să circule cu faza de întâlnire în funcţiune, deoarece se află în zona de frontieră.
A da, dacă se aprind luminile de poziţie sau de staţionare;
B nu, întrucât în toate cazurile se interzice pe timpul nopţii staţionarea pe partea carosabilă;
C da, dacă în afara luminilor de poziţie, prezenţa autobuzului este semnalizată şi cu ajutorul triunghiurilor reflectorizante.
A în orice loc solicitat de către călători;
B numai în staţiile semnalizate ca atare;
C numai în spaţiile de parcare semnalizate corespunzător.
A prin gura închisă a victimei;
B prin nările victimei;
C în acest caz nu se mai face respiraţie artificială.
A reduceţi viteza înaintea curbei, din cauza pericolului mărit de derapare a remorcii;
B reduceţi viteza, circulaţi pe mijlocul benzii şi acceleraţi uşor când ajungeţi în vârful curbei;
C menţineţi viteza, iar în curbă frânaţi.
A da, primul ajutor se acordă cu prioritate persoanei celei mai grav accidentate;
B nu, nu are importanţă ordinea în care se acordă primul ajutor;
C se începe acordarea primului ajutor de la victima cea mai apropiată de salvator.
A circulaţi mai departe cu viteză mărită;
B reduceţi viteza şi vă angajaţi mult spre dreapta;
C avertizaţi cu farurile vehiculele care circulă din sens opus.
A supraîncărcării vehiculului;
B rulării frecvente cu viteză redusă;
C montării incorecte a roţilor.
A aşezaţi persoana pe abdomen şi îi daţi să bea cât mai multe lichide;
B aşezaţi persoana pe un scaun în poziţia şezând şi vorbiţi cu ea;
C aşezaţi persoana pe spate, cu picioarele ridicate, imobilizaţi eventualele fracturi, nu îi daţi să bea lichide şi o protejaţi contra frigului.
A prin bandajarea strânsă a locului fracturii;
B prin folosirea atelelor;
C prin folosirea pansamentului compresiv.
A să folosiţi numai frâna de ajutor pentru a evita derapajul;
B să reduceţi din timp viteza, evitând bruscarea comenzilor;
C să circulaţi cât mai aproape de axul drumului, pentru a evita lovirea acostamentului.
A denumirea firmei şi localitatea de destinaţie;
B numele şi prenumele, localitatea, data, numărul de înmatriculare, numărul de kilometri la plecare;
C defecţiunile şi remedierile ce trebuie executate.
A prin apăsarea ritmică cu podul palmelor suprapuse a toracelui victimei, în dreptul inimii;
B prin lovirea cu palmele a obrajilor victimei;
C prin încrucişarea ritmică a braţelor victimei simultan cu respiraţia artificială.
A necompletarea pe diagrama tahograf a datelor prevăzute de legislaţia în vigoare;
B completarea diagramei tahograf cu pixul sau cu stiloul;
C omisiunea de a introduce în tahograful digital datele prevăzute de legislaţia în vigoare.
Auto DRPCIV
A atât pietonilor aflaţi în traversare, cât şi autocamionului;
B atât pietonilor aflaţi în traversare, cât şi autoturismului;
C autoturismului şi autocamionului.
A depăşiţi coloana, pe cât posibil printr-o singură manevră;
B păstraţi o distanţă corespunzătoare faţă de cel care circulă în faţă şi sunteţi atent la ceilalţi participanţi la trafic;
C circulaţi foarte aproape de vehiculul din faţă, pentru a nu rămâne în urmă.
A ca operaţiunea să se desfăşoare rapid şi fără să provoace alte traumatisme;
B să nu se agraveze leziunile;
C să nu se îndepărteze indiciile care ar putea ajuta la explicarea modului în care s-a produs accidentul.
A plecaţi, întrucât nu se mai poate face nimic;
B începeţi compresia artificială a inimii şi respiraţia artificială;
C mişcaţi energic accidentatul, pentru a-şi reveni.
A folosirea unui tahograf electronic;
B nerespectarea prevederilor privind scoaterea neautorizată a diagramei tahografice din tahograf sau a cartelei tahografice din tahograful digital, înaintea terminării zilei de lucru, sau utilizarea pentru o perioadă mai lungă decât cea prevăzută;
C întreţinerea de conversaţii cu persoanele aflate în cabină.