A să fie odihnit, iar autobuzul să corespundă din punct de vedere tehnic pentru circulaţia pe drumurile publice;
B să aibă asigurată presiunea normală la roata de rezervă;
C să observe înaintea altora locurile în care este amplasat aparatul RADAR.
A arderii garniturii de chiulasă;
B folosirii unui lichid antigel cu o concentraţie mai mică;
C folosirii excesive a instalaţiei de spălare a parbrizului.
A se împing fragmentele osoase care au perforat pielea;
B se fixează focarul de fractură, pentru a preveni mişcarea fragmentelor osoase în timpul imobilizării membrului, în atele care să fie destul de lungi pentru a prinde articulaţia de deasupra şi cea de dedesubtul focarului de fractură;
C se imobilizează fractura cu feşe sterile.
A rigidă şi suficient de lungă pentru a cuprinde capetele fracturii;
B moale;
C nu contează.
A poziţia excesiv convergentă a acestor roţi;
B poziţia excesiv divergentă a acestor roţi;
C rularea cu viteze foarte mari şi cu presiune prea mare în pneuri.
A viteza prevăzută de Regulament pentru categoria de drum pe care circulaţi în acel moment;
B viteza care să vă confere siguranţa că puteţi opri şi evita orice eveniment rutier, fără a intra în derapaj;
C în această situaţie nu trebuie să circulaţi cu mai mult de 20 km/h.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Articolul 48 - Conducătorul de vehicul trebuie să respecte regimul legal de viteză şi să o adapteze în funcţie de condiţiile de drum, astfel încât să poată efectua orice manevra în condiţii de siguranţă.

Regulamentul Rutier
Articolul 123 - Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteza care să nu depăşească 30 km/h în localităţi sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:
    e) când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheaţă, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;
A atingerea podelei de către pedală la o apăsare uşoară, fără a mai reveni;
B rezistenţa asemănătoare apăsării pe un arc, pe care o întâmpină pedala;
C blocarea pedalei de frână.
A prin orice mijloace;
B prin aplicarea unui garou de cauciuc;
C prin aplicarea compreselor sterile şi a pansamentelor compresive.
A culoarea diferită a locului fracturii;
B segmentul osos fracturat, devenit elastic;
C segmentul fracturat, care are o mişcare anormală.
A cu presiune scăzută în pneul respectiv;
B cu frâna de motor;
C pe un drum cu denivelări.
A spălarea rănilor vizibile;
B degajarea căilor respiratorii şi asigurarea funcţiei respiratorii;
C igienizarea şi pansarea rănilor.
A blocării termostatului în poziţia „închis”;
B blocării termostatului în poziţia „deschis”;
C folosirii unui lichid antigel recomandat pentru temperaturi sub - 30 grade C.
A circumferinţa roţilor directoare este prea mică;
B articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;
C lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.
A supraturării motorului;
B supraîncălzirii motorului;
C jocului prea mic dintre culbutori şi supape.
A fisurarea pistoanelor blocului motor;
B fisurarea blocului motor;
C deteriorarea garniturilor de etanşare a cămăşilor cilindrilor.
A supraîncălzirii motorului, din cauza lipsei lichidului din instalaţia de răcire;
B folosirii defectuoase a ambreiajului;
C rulării cu viteză redusă, fără motiv întemeiat, pe timp de vară.
A o poziţie cât mai comodă;
B o poziţie care să permită o bună respiraţie;
C o poziţie comodă pentru transport.
A lichidul de răcire nu conţine antigel;
B sistemul de direcţie este manual;
C folosiţi orice aparat electric alimentat de generatorul autovehiculului.