A uzura mare a garniturilor de fricţiune (ferodourilor) ale discului condus;
B pedala de ambreiaj are joc prea mare;
C pârghiile de debreiere sunt deformate.
A orice mijloc de transport, dacă se deplasează în direcţia unei unităţi sanitare;
B mijloacele de transport cu platformă (furgonete, camioane), chiar dacă au viteze de deplasare mai mici;
C autoturismele, întrucât asigură confort şi rapiditate în deplasare.
A înfundarea jicloarelor şi a pulverizatoarelor carburatorului;
B înfundarea orificiului de alimentare cu combustibil din camera de nivel constant;
C înfundarea filtrului de aer.
A obturarea jiclorului principal;
B nivelul benzinei în camera de nivel constant este mediu;
C pătrunderea în exces a impurităţilor în filtrul de aer.
A asigură pătrunderea amestecului carburant în cilindri şi evacuarea gazelor arse;
B asigură pătrunderea aerului în cilindrii motorului şi evacuarea gazelor arse;
C asigură densitatea optimă a amestecului carburant.
A pneuri uzate;
B presiune prea joasă în roata stângă din faţă;
C presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.
A pompa nu debitează ulei în cantitate suficientă;
B existenţa unor jocuri prea strânse în angrenaj;
C dereglarea geometriei direcţiei.
A mai întâi de cap, apoi de torace şi picioare;
B de umeri şi de picioare de către două persoane;
C cu atenţie, menţinându-se în acelaşi plan capul, gâtul şi toracele.
A rulmenţii roţilor directoare sunt blocaţi;
B articulaţiile mecanismului de direcţie nu sunt gresate;
C uzura pronunţată a capetelor de bare.
A articulaţiile direcţiei nu sunt gresate;
B pneurile roţilor directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
C jocul din angrenajul casetei de direcţie este prea mare.
A deteriorarea rulmenţilor pompei de apă;
B înfundarea instalaţiei de încălzire;
C blocarea termostatului în poziţia „deschis”.
A ungerea pieselor mobile ale mecanismului motor, pentru a reduce frecarea şi pentru a preveni uzura;
B lubrifierea roţilor, pentru a asigura o deplasare uşoară a vehiculului pe drumurile publice;
C funcţionarea corespunzătoare a transmisiei autovehiculului, în orice regim de exploatare.
A când fulia de antrenare este dezechilibrată;
B când este puţin ulei în instalaţie;
C când motorul revine la turaţii mici.
A pneurile roţilor directoare au o presiune excesivă;
B lubrifiantul din articulaţii este degradat;
C reglajul necorespunzător al angrenajului din caseta de direcţie.
A legăturile bateriei cu alternatorul sunt slabe;
B nivelul scăzut al electrolitului în baterie;
C bornele bateriei sunt oxidate.
A desfaceţi conducta de alimentare a carburatorului, acţionaţi manual pompa şi, dacă apare un jet de benzină, înseamnă că această piesă este funcţională;
B demontaţi pompa şi suflaţi aer pe conducta de admisie, iar dacă jetul de aer se opreşte aici, piesa este în stare de funcţionare;
C atingeţi corpul pompei de benzină şi, dacă acesta este mai rece decât blocul motor, înseamnă că piesa este corespunzătoare.
A au dimensiuni şi greutăţi specifice mai mici decât cele cu carcasă diagonală;
B durata de exploatare este mai mare cu 30-80% decât în cazul celor cu carcasă diagonală;
C oferă posibilitatea exploatării eficiente pe timp de vară.
A transportul imediat la cea mai apropiată unitate sanitară, cu orice mijloc de transport posibil;
B transportul imediat până la prima localitate şi anunţarea ambulanţei;
C acordarea primului ajutor, până la sosirea ambulanţei.
A frâna de staţionare a tractorului;
B încetinitorul hidraulic;
C frâna de serviciu a tractorului.