A aşteaptă sosirea poliţistului din zonă;
B scoate autobuzul în afara părţii carosabile şi anunţă în termen de 24 de ore poliţia;
C anunţă poliţia, fără a schimba poziţia autobuzului.
A în zona de acţiune a indicatorului „Depăşirea autovehiculelor, cu excepţia motocicletelor fără ataş, interzisă”;
B pe trecerea pentru pietoni, semnalizată cu indicator sau cu marcaj;
C la mai puţin de 100 m de trecerea la nivel cu calea ferată.
A să cedaţi trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzii şi să nu stânjeniţi în niciun fel circulaţia acestora;
B să semnalizaţi stânga, pentru a-i preveni pe ceilalţi conducători să vă acorde prioritate;
C să opriţi şi să vă asiguraţi din faţă şi din spate.
Explicație:
Atunci când doriți să intrați pe autostradă folosind banda de accelerare, aveți obligația de a ceda trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzii și să nu stânjeniți în niciun fel circulația acestora. La folosirea benzii de acelerare pe autostradă se va semnaliza stanga, dar nu pentru a-i preveni pe ceilalţi conducători să vă acorde prioritate, ci pentru că avem obligația de a semnaliza orice schimbare a direcției de mers sau schimbare a benzii de circulație. Nu se poate opri pe autostradă, implicit nici pe banda de acelerare, pentru ca oprirea se interzice pe autostradă.
Regulamentul Rutier
Art. 169
(1) Conducătorii de autovehicule care intra pe autostrăzi folosind banda de intrare (de accelerare) trebuie să cedeze trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzilor şi să nu stânjenească în niciun fel circulaţia acestora.
A să folosiţi instalaţia de sonorizare la un nivel maxim, pentru a vă menţine vigilenţa;
B să ascultaţi emisiunile radio referitoare la actualităţi;
C să opriţi pentru urcarea şi coborârea pasagerilor numai în staţiile semnalizate ca atare.
A autobuzul se înclină spre interiorul curbei;
B autobuzul derapează;
C autobuzul îşi menţine direcţia.
A obligaţia de a folosi în permanenţă carburant biodegradabil;
B deplasări urbane cu bicicleta, pe jos sau cu alte mijloace care nu poluează atmosfera;
C un ansamblu de măsuri comportamentale, de control sau de verificare a vehiculului, prin care se realizează o importantă economie de energie şi protecţia mediului.
A să nu conducă după ce a consumat medicamente împotriva bolilor cronice;
B să se prezinte la termen, la unitatea de poliţie care l-a citat, pentru soluţionarea oricărei probleme legate de calitatea sa de conducător;
C să anunţe imediat cea mai apropiată unitate de poliţie, dacă s-a îmbolnăvit.
A ruperii bolţului pistonului;
B decalibrării clapetei de acceleraţie;
C defecţiunilor la pompa de injecţie.
A să nu conduceţi autobuzul decât atunci când probleme grave impun acest lucru;
B să vă asiguraţi întotdeauna un partener care să cunoască bine traseul parcurs;
C să anticipaţi şi să evitaţi la timp manevrele imprudente ale partenerilor de drum şi să respectaţi permanent regulile de circulaţie.
A vehiculelor care circulă pe drumul judeţean, comunal sau local;
B vehiculelor care vin din dreapta;
C vehiculelor care circulă pe drumul naţional.
A discul de ambreiaj;
B rulmentul de presiune;
C placa de presiune.
A da, cu condiţia să lase autobuzul la locul accidentului;
B da, dacă victima a fost transportată la spital;
C nu, fără încuviinţarea organelor de poliţie.
A prin servicii regulate;
B prin servicii regulate speciale;
C prin servicii ocazionale.
Auto DRPCIV
A „Sfârşitul tuturor restricţiilor”;
B „Oprirea interzisă”;
C „Sfârşitul restricţiei de a staţiona”.
A defecţiunilor la mecanismul de direcţie;
B înţepenirii sateliţilor diferenţialului pe axe;
C încărcării neuniforme a autovehiculului.
A culoarea şi consistenţa;
B cifra octanică (CO);
C cifra cetanică (CC).
A să respecte semnificaţia semnalului verde;
B să respecte semnificaţia indicatorului;
C să respecte semnificaţia semnalului verde, acordând prioritate de trecere vehiculelor care circulă pe drumul prioritar.
A pe sectoarele de drum îngustat;
B când este depăşit de un alt autovehicul;
C la trecerea la nivel cu calea ferată.
A uzura exagerată a garniturilor de ferodou;
B distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;
C arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.