A schimbaţi într-o treaptă superioară;
B schimbaţi la timp într-o treaptă inferioară;
C după schimbarea vitezei, aduceţi imediat maneta în „punctul mort”.
A să reduceţi viteza şi să circulaţi cu atenţie;
B să treceţi pe banda de lângă axul drumului;
C să opriţi.
A prin ridicare;
B prin tragere;
C prin împingere.
A defecţiunilor înfăşurării secundare;
B bateriei de acumulatori;
C exploatării motorului la turaţii mari.
A pătrunderea aerului în instalaţia hidraulică;
B gresajul defectuos al articulaţiilor;
C geometria roţilor dereglată.
A demarorul, contactul de pornire cu cheie, conductoarele de legătură şi bateria de acumulatori;
B mecanismul bielă-manivelă, carburatorul şi rezervorul de combustibil;
C roţile motoare, punţile, ambreiajul şi racul fixat pe arborele motor.
A raportul dintre volumul tuturor cilindrilor şi volumul pistoanelor;
B raportul dintre volumul camerei de ardere şi volumul cilindrului;
C raportul dintre volumul cilindrului şi volumul camerei de ardere.
Explicație:
Raportul de compresie - este o valoare calculata, o rezultanta a doua volume. Volumul rezultat din cursa pistonului(suprafata diametru piston / cursa piston) raportat la volumul camerei de ardere. Aceasta valoare nu se masoara, se calculeaza! Asadar, raportul de compresie este, asa cum ii spune si numele, unitatea de masura care ne spune cat de mult se comprima amestecul de aer cu benzina in camera de ardere a unui piston. http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/30-diesel-benzina-comparatie-parametrica.html
A reduceţi viteza şi vă continuaţi drumul, dacă intenţionaţi să viraţi la dreapta;
B circulaţi cu prudenţă, deoarece semaforul este defect;
C opriţi şi aşteptaţi culoarea verde a semaforului.
A supapele de admisie;
B supapele de evacuare;
C ambele supape se uzează la fel în cazul unui motor bine întreţinut.
A de la lăsarea serii şi până în zorii zilei, precum şi ziua când plouă torenţial, ninge abundent sau este ceaţă densă, ori în alte condiţii meteorologice ce reduc vizibilitatea pe drum;
B când parcaţi autobuzul în locuri special amenajate, dar neiluminate în mod corespunzător;
C la întâlnirea cortegiilor.
A pe poduri, sub poduri sau în tuneluri;
B la trecerea prin intersecţiile cu circulaţie dirijată;
C când partea carosabilă este acoperită cu polei.
A amendă contravenţională, reţinerea certificatului de înmatriculare, precum şi reţinerea permisului de conducere în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce autovehicule;
B amendă contravenţională;
C amendă contravenţională şi reţinerea certificatului de înmatriculare.
A atitudinea pozitivă în trafic, calmul, cunoştinţele dobândite şi politeţea;
B iscusinţa şi priceperea de a-şi impune calităţile fizice dobândite;
C mijloacele de semnalizare rutieră şi agenţii de poliţie rutieră.
A să opriţi în dreptul ultimei uşi;
B să opriţi în spatele acestuia şi să vă reluaţi deplasarea numai după ce uşile tramvaiului au fost închise;
C să opriţi în spatele acestuia.
A dezinfectarea rănilor;
B calmarea durerilor;
C oprirea hemoragiei.
Auto DRPCIV
A autoturismul şi motocicleta;
B autobuzul şi autocamionul;
C toate cele patru autovehicule.
A conducătorii de autobuze vor da dovadă de prudenţă sporită;
B conducătorii de autobuze nu au nicio obligaţie, dacă nu există un agent de cale ferată;
C se va respecta semnificaţia semaforului electric.
A cunoaşterea normelor de circulaţie şi a regulilor de conducere a autobuzului;
B capacitatea de a fi politicos şi disciplinat în traficul rutier;
C încadrarea în baremurile legale privind sănătatea.
A divergente sau paralele;
B convergente sau paralele;
C divergente.
A accidentarea a cel mult trei persoane;
B deteriorarea uşoară a caroseriei;
C rănirea uneia sau a mai multor persoane, care determină o incapacitate de muncă individuală de până la 30 de zile inclusiv sau pagube materiale de până la 60% din valoarea vehiculului rutier.