A nu;
B da, atunci când se efectuează depăşirea;
C da, atunci când semnalizarea rutieră existentă instituie o altă reglementare de utilizare a benzilor.
Auto DRPCIV
A sfârşitul tuturor restricţiilor;
B sfârşitul drumului cu prioritate;
C sfârşitul zonei în care oprirea şi staţionarea au fost interzise.
A conducerea unui vehicul dotat cu tahograf fără a utiliza diagrame tahograf;
B utilizarea tahografului fără avizul poliţiei rutiere;
C conducerea unui vehicul dotat cu tahograf digital fără a utiliza cartela tahografică.
A da, numai dacă lăţimea drumului este de cel puţin 10 m;
B da, numai dacă autobuzul depăşit este oprit într-o staţie prevăzută cu alveolă;
C da, legea nu interzice.
A micşorarea presiunii uleiului în carter;
B deteriorarea curelei prin patinare;
C supraîncălzirea motorului.
A în dreptul rănii;
B deasupra rănii;
C sub rană.
A în galeria de admisie;
B în cilindrii motorului;
C în pompa de injecţie.
A capacitatea combustibilului de a rezista la autoaprindere, atunci când este supus la temperaturi şi presiuni ridicate;
B o mărime de individualizare a firmei care comercializează;
C un indicator de control pentru depistarea combustibililor falsificaţi.
A creşterea consumului de carburant şi scăderea puterii motorului;
B mişcarea mai uşoară a supapelor în ghidaje;
C încălzirea peste măsură a supapelor.
A în zona de acţiune a indicatorului care interzice depăşirea;
B pe străzile unde circulaţia se desfăşoară în sens unic;
C în dreptul altui vehicul care se află oprit, dacă prin aceasta se stânjeneşte circulaţia a două vehicule venind din sensuri opuse.
Explicație:
Dacă opreşti acolo unde este interzisă depăşirea, obligi pe ceilalţi participanţi la trafic să te depăşească şi implicit să încalce legea.
Regulamentul Rutier
Art. 142
Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:
    h) în dreptul altui vehicul oprit pe partea carosabila, daca prin aceasta se stânjeneste circulatia a doua vehicule venind din sensuri opuse, precum si în dreptul marcajului continuu, în cazul în care conducatorii celorlalte vehicule care circula în acelasi sens ar fi obligati, din aceasta cauza, sa treaca peste acest marcaj;
    p) în locurile unde este interzisa depasirea.
A motorului rece;
B jocului prea mic între culbutori şi supape;
C motorului prea cald.
A arderea garniturii de chiulasă;
B resortul injectorului blocat;
C avansul la injecţie peste limita normală.
A în rezervor;
B în pompa de injecţie;
C în pompa de alimentare.
A unghiul de convergenţă prea mare;
B unghiul de divergenţă prea mare;
C folosirea pneurilor antiderapante.
A să oprească imediat pe acostament sau, în lipsa acestuia, cât mai aproape de marginea drumului sau de bordura trotuarului, în sensul de deplasare;
B să reducă viteza şi să circule cât mai aproape de marginea drumului în sensul de deplasare;
C să scoată vehiculul în afara drumului, indiferent prin ce mijloace.
A vehiculelor care circulă pe drumul comunal;
B vehiculelor care circulă pe drumul local;
C vehiculelor care vin din dreapta.
A să grăbească traversarea;
B să traverseze intersecţia cu viteză redusă;
C să oprească autobuzul în faţa marcajului de oprire sau a marcajului pentru trecerea pietonilor ori în dreptul semaforului.
A zgomote sacadate în partea din faţă a motorului;
B miros specific de garnitură arsă şi mărirea lentă a vitezei la accelerare;
C producerea unei fluierături în timpul frânării.
A claxonaţi;
B aprindeţi luminile de întâlnire;
C aprindeţi lumina intermitentă de avertizare.
Explicație:
Sunteţi obligat să aprindeţi luminile de întâlnire atunci când intraţi într-un tunel, fie că este luminat sau nu, fie că este zi sau noapte.
Regulamentul Rutier
Art. 114
(7) Când circula prin tunel conducatorul de vehicul este obligat sa foloseasca luminile de întâlnire.