A acceleraţia maximă constructivă a vehiculului;
B evitarea alunecării încărcăturii la accelerare şi la circulaţia în rampă/pantă;
C evitarea alunecării încărcăturii prin reducerea coeficientului de frecare;
D raza de virare a vehiculului.
A evitarea alunecării încărcăturii la frânare;
B forţa exercitată asupra încărcăturii de rezistenţa la rulare;
C forţa exercitată asupra încărcăturii să nu depăşească valoarea de 100 N.;
D masa proprie a vehiculului.
A sub 45 de grade;
B sub 60 de grade;
C sub 75 de grade;
D sub 90 de grade.
A masa încărcăturii;
B masa nesuspendată a vehiculului;
C masa suspendată a vehiculului;
D volumul încărcăturii.
A punctele de prindere ale şasiului;
B unghiul de pretensionare a chingilor;
C volumul caroseriei;
D volumul încărcăturii.
A forţa de tensionare standardizată a chingilor utilizate;
B forţa motrice la circulaţia în rampă/pantă şi în viraje;
C masa proprie a vehiculului;
D masa totală maximă autorizată a vehiculului.
A coeficientul de frecare dinamic între platforma de încărcare şi încărcătură;
B coeficientul de aderenta pneu-cale de rulare;
C coeficientul de uzură al chingilor şi clasa din care fac parte acestea;
D coeficientul dinamic de frecare al chingilor.
A calarea / blocarea încărcăturii;
B reducerea coeficientului dinamic de frecare;
C reducerea masei proprii a vehiculului;
D utilizarea inerţiei dată de masa încărcăturii.
A creşterea coeficientului dinamic de frecare dintre încărcătură şi pereţii laterali;
B creşterea masei încărcăturii prin utilizarea contragreutăţilor;
C micşorarea acceleraţiei gravitaţionale;
D utilizarea covoarelor antiderapante.
A a căror bază de aşezare pe direcţia de răsturnare este mai mare decât înălţimea;
B a căror înălţime este mai mare decât baza de aşezare pe direcţia de răsturnare;
C a căror înălţime este mai mică decât înălţimea centrului de greutate;
D a căror înălţime este mai mică decât a peretelui lateral al semiremorcii.
A anticiparea situaţiilor ce pot deveni periculoase;
B aplicarea de metode combinate de arimare;
C evitarea frânărilor puternice;
D utilizarea metodelor combinate de frânare.
Auto DRPCIV
A directă elastică;
B directă în buclă;
C directă pe diagonală;
D prin frecare.
Auto DRPCIV
A directă elastică;
B directă în buclă;
C directă pe diagonală;
D prin frecare.
Auto DRPCIV
A componenta transversală a forţei de tensionare;
B forţa de tensionare standardizată;
C forţa manuală standardizată;
D rezistenţa la rupere.
Auto DRPCIV
A componenta orizontală a forţei de tensionare;
B forţa de tensionare standardizată;
C forţa manuală standardizată;
D rezistenţa la rupere.
A produse in stare lichida;
B produse de balastiera (nisip, pietris, etc.);
C cereale;
D o încarcatura indivizibila si se depasesc masele si/sau dimensiunile admise de reglementarile privind regimul drumurilor.
A pe baza certificatului de agreare al marfii care urmeaza a fi transportateș
B pe baza autorizatiei speciale de transport eliberata de ARRș
C pe baza copiei conforme a autorizatiei pentru transporturi agabariticeș
D pe baza autorizatiei speciale de transport eliberate de C.N.A.I.R.