A da, deoarece acestea influențează rezistența aerodinamică a autovehiculului;
B da, deoarece acestea influențează rezistența la înaintare a autovehiculului;
C da, deoarece uzându-se în exploatare măresc consumul de combustibil;
D nu.
A circulând cu o anumită viteză, consumul efectiv de combustibil este același, și nu depinde de treapta de viteză selectată;
B turația motorului să fie cât mai apropiată de cea de relanti;
C turația motorului sa fie cât mai mare, de preferat în intervalul evidențiat prin marcaj de culoare portocalie sau rosie;
D turația motorului sa fie în zona celor economice, interval evidențiat prin marcaj de culoare verde.
A la turații care asigură revenirea acesteia la valori apropiate de cea de funcționare stabilă la relanti;
B la turații care asigură revenirea acesteia la valori apropiate de limita inferioară a zonei verzi;
C la turații cât mai apropiate de limita superioară a zonei verzi;
D la turații cât mai ridicate, care sa protejeze față de riscul diminuării dinamicității impuse accelerării.
A amândouă au un efect neglijabil asupra consumului de combustibil;
B amândouă cresc consumul de combustibil;
C numai accelerările rapide cresc consumul de combustibil;
D numai frânarile puternice cresc consumul de combustibil.
A mențină deplasarea rectilinie a autovehiculului;
B să impingă vehiculul înspre interiorul curbei;
C deplaseze pasagerii înspre partea din față a autovehiculului;
D mărească viteza de deplasare a autovehiculului.
A forta centrifuga este inferioara aderentei;
B forta centrifuga este superioara aderentei;
C forta de tractiune este inferioara aderentei;
D forta de tractiune este superioara aderentei:
A acționarea cât mai rapidă a comenzilor, astfel încât să nu poată fi remarcate de pasageri;
B acționarea fermă și lină sau insesizabilă a comenzilor;
C operarea simultană a cât mai multor comenzi;
D toate intervențiile asupra comenzilor sa fie remarcate și de pasageri.
A centrul de greutate al autovehiculului se găsește la o înălțime mare în raport cu solul;
B centrul de greutate al autovehiculului se găsește la o înălțime mică în raport cu solul;
C forța centrifugă este inferioară aderenței;
D mișcările longitudinale ale autovehiculului sunt mai mari decât cele laterale.
A în priza directă;
B în treapta a VI-a;
C în treapta I-a;
D în ultima treaptă de viteză.
A cu cât masa este mai mare, cu atât distanța de frânare este mai mare;
B cu cât masa este mai mare, cu atât distanta de frânare este mai mică deoarece crește aderența și forța de frânare;
C depinde de experiența conducătorului auto;
D nu, în cazul conducătorilor auto care conduc cu o viteză care permite evitarea coliziunilor.
A asigură învingerea rezistenței aerului;
B asigură învingerea rezistenței la rulare a autovehiculului;
C asigură învingerea rezistențelor interne ale transmisiei;
D permite efectuarea de accelerări, în caz de necesitate.
A asigură învingerea rezistenței aerului;
B asigură învingerea rezistențelor interne ale transmisiei;
C permite abordarea rampelor, în mod dinamic;
D scutește conducătorul auto de efectuarea asigurării în vederea efectuării manevrelor de depășire.
A să se acționeze sistemul intarder;
B să se ruleze în treapta de priză directă;
C să se utilizeze o treaptă de viteză inferioară a cutiei de viteze;
D să se utilizeze treapta cea mai rapidă a schimbătorului de viteze.
A indicatorul de turație a motorului;
B poziția pedalei de accelerație;
C poziția și cursa liberă a pedalei de ambreiaj;
D treapta de viteză cuplată.
A are drept consecință scăderea consumului de combustibil;
B are drept consecință scăderea rezervei de putere disponibile;
C determină creșterea uzurii motorului;
D determină creșterea rezistențelor la înaintare.
A forței de tracțiune și a puterii transmise la roțile motrice;
B randamentului transmisiei cardanice;
C stabilității autovehiculului;
D uzurii anvelopelor, precum și asupra stabilității și maniabilității autovehiculului.
A consumului de combustibil;
B forței de tracțiune și a puterii transmise la roțile motrice;
C momentului motor;
D rezistenței aerodinamice.
A forței de tracțiune și a puterii transmise la roțile motrice;
B funcționării mecanismului de direcție și a suspensiei;
C puterii motorului;
D stabilității autovehiculului.