A 10 perioade de conducere în total și maxim 90 ore;
B 10 perioade de conducere în total și maxim 112 ore;
C 12 perioade de conducere în total și maximum 90 ore;
D 12 perioade de conducere în total și minimum 90 ore.
A de cel mult 2 ori între doi timpi de odihna saptamânali;
B de cel mult 3 ori între doi timpi de odihna saptamânali;
C de cel mult 4 ori între doi timpi de odihna saptamânali;
D o data pe saptamâna.
A în două sau trei perioade separate;
B în intervale de minim 6 ore și respectiv 5 ore;
C în intervale echilibrate ca durată;
D numai în cazul în care autovehiculul este transportat pe un feribot sau tren.
A 9 ore; poate fi prelungită la 10 ore de două ori pe săptămână;
B 9 ore; poate fi prelungită la 10 ore de trei ori pe săptămână;
C 9 ore; poate fi prelungită la 11 ore de două ori pe săptămână;
D 9 ore; poate fi prelungită la 11 ore de trei ori pe săptămână.
A 10 ore consecutive;
B 11 ore consecutive;
C 12 ore consecutive;
D 9 ore consecutive.
A da, dacă acesta nu înregistrează corect dar numai dacă se află în cursă și nu poate reveni în 24 de ore la locul unde autovehiculul este parcat în mod curent;
B da, dacă constată că acesta nu înregistrează corect;
C da, dacă intervenția se realizează cu acordul persoanei desemnate;
D nu.
A de două ori pe săptămână;
B de trei ori pe săptămână;
C niciodată;
D o dată pe săptămână.
A orice perioadă de timp având 7 zile consecutive in care conducătorul auto își desfășoară activitatea;
B orice perioadă de timp având 7 zile în care conducătorul auto nu poate avea mai mult de 5 perioade zilnice de conducere;
C orice săptămână care începe duminică la ora 00,00 și ține până luni la 00,00;
D perioada cuprinsă între ora 00,00 a zilei de luni și ora 24,00 zilei de duminică.
A condiții speciale pentru conducătorii auto care efectuează transporturi de mărfuri periculoase;
B conducătorii auto care efectuează transporturi rutiere de mărfuri perisabile;
C formalitățile vamale în cazul transporturilor rutiere în trafic internațional;
D timpul de conducere a vehiculului ( perioada de conducere ) și timpul de repaus ( perioada de repaus) a conducătorului auto.
A folosește aceeași diagramă tahograf, notând în prealabil pe verso numărul de înmatriculare al celui de-al doilea autovehicul și ora la care a făcut schimbarea;
B folosește aceeași diagramă tahograf, notând în prealabil pe verso numărul de înmatriculare al celui de-al doilea autovehicul, kilometrajul care figurează pe contorul kilometric al noului vehicul și ora la care a facut schimbarea;
C folosește aceeași diagramă tahograf, notând noul număr de înmatriculare lânga cel al primului autovehicul;
D introduce o nouă diagramă în aparatul tahograf al celui de-al doilea autovehicul.
A activitatea echipajelor vehiculelor care efectueaza transporturi rutiere;
B efectuarea unui transport de marfuri agabaritice în trafic international;
C efectuarea unui transport de marfuri periculoase în trafic international;
D efectuarea unui transport de marfuri perisabile în trafic international.
A vehicule destinate transportului rutier de marfuri a caror greutate maxima admisa, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depaseste 3.5 tone;
B vehicule destinate transportului rutier de marfuri a caror greutate maxima admisa, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depaseste 4.5 tone;
C vehicule destinate transportului rutier de marfuri a caror greutate maxima admisa, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depaseste 6 tone;
D vehicule destinate transportului rutier de marfuri a caror greutate maxima admisa, inclusiv cea a remorcilor sau semiremorcilor, nu depaseste 7.5 tone.
A cartela care conține date privind șoferul auto;
B cartela tahografică care identifică conducătorul auto și permite stocarea datelor privind activitatea acestuia;
C o cartelă care conține date privind autovehiculul;
D o cartelă magnetică.