A distribuie momentul motor la roțile motrice;
B permite compensarea variațiilor de poziție relativă a componentelor transmisiei;
C permite întreruperea transmiterii fluxului de putere de la motor la roțile motrice;
D protejează transmisia de șocuri și la suprasarcini.
A distribuie momentul motor la roțile motrice;
B permite ca roțile motrice sa ruleze cu turații diferite:
C permite compensarea variațiilor de poziție relativă a componentelor transmisiei;
D permite mersul înapoi fară inversarea sensului de rotație a motorului.
A distribuie momentul motor la roțile motrice;
B permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite;
C permite modificarea raportului de transmitere a momentului motor la roțile motrice;
D protejeaza transmisia de șocuri și la suprasarcini.
A amplifica momentul motor transmis la rotile motrice;
B permite compensarea variatiilor de pozitie relativa a componentelor transmisiei;
C amplifica forta de tractiune transmisa la rotile motrice;
D permite ca rotile motrice sa ruleze cu turatii diferite.
A distribuie momentul motor la roțile motrice;
B permite cuplarea progresivă a motorului cu transmisia;
C permite întreruperea transmiterii fluxului de putere;
D protejează transmisia de șocuri și la suprasarcini.
A ambreiere bruscă, concomitent cu accelerarea progresivă;
B ambreierea progresivă, concomitent cu accelerarea pâna la turația economică;
C evitarea schimbării treptelor de viteză, prin acționarea controlată a accelerației;
D schimbarea cât mai rapidă a treptei de viteză.
A permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite;
B permite cuplarea progresivă a motorului cu transmisia;
C permite întreruperea transmiterii fluxului de putere;
D protejează transmisia de șocuri și la suprasarcini.
A ambreiere bruscă, concomitent cu accelerarea progresivă;
B evitarea schimbării treptelor de viteză, prin acționarea controlată a accelerației;
C schimbarea cât mai rapidă a treptei de viteză;
D sincronizarea corespunzătoare a acționării pedalei de ambreiaj cu cea de accelerație.
A accelerarea;
B nu există diferențe semnificative între exigențele de operare specifice diferitelor situații;
C pornirea de pe loc;
D schimbarea în treapta superioară de viteză.
A nu există riscuri;
B pericolul de derapaj;
C supraîncalzirea ambreiajului;
D supraîncalzirea retarderului.
A nu există riscuri;
B pericolul de derapaj;
C supraîncalzirea retarderului;
D uzura prematură a rulmentului de presiune al ambreiajului.
A este mai mare decât la arborele motorului, indiferent de treapta de viteză selectată;
B este mai mic decât la arborele motorului, datorită pierderilor din transmisie;
C poate fi egal cu cel de la arborele motorului, depinzând de treapta de viteză selectată;
D poate fi și mai mic și mai mare decât la arborele motorului, în funcție de poziția de apasare a pedalei de accelerație.
A arborelui cardanic;
B arborelui de ieșire din cutia de viteze;
C motorului;
D roților motrice.
A arborelui cardanic;
B arborelui de ieșire din cutia de viteze;
C arborelui primar al cutiei de viteze;
D roților motrice.
A consum specific maxim;
B consum specific minim;
C presiuni de injecție minime;
D putere maximă.
A apropiate de cele ralanti;
B evidențiat pe turometru cu marcaj de culoare portocalie;
C în care motorul dezvoltă momentul maxim;
D în care motorul dezvoltă puterea maximă.
A momentul motor dezvoltat este cel mai mare;
B scade semnificativ forța de tracțiune;
C se înregistrează cele mai scăzute valori ale consumului specific de combustibil al motorului;
D uzura mecanică a motorului este cea mai mică.