A ca au fost conservate probele de la locul accidentului;
B ca autovehiculul cu care urmeaza sa se efectueze transportul asigura confortul necesar;
C ca functiile respiratorie si circulatorie sunt asigurate;
D ca victima va fi asistata pe timpul deplasarii de o persoana competenta.
A grupa sanguina a victimei;
B modul cum s-a manifestat hemoragia;
C numele, prenumele si posibilitatile de contactare a celui, care a aplicat garoul;
D ora si minutul când s-a aplicat garoul.
A nu se actioneaza nici un sistem de conducere, autovehiculul fiind în urcare se va opri de la sine;
B se actioneaza ferm pedala de frâna, simultan cu pozitionarea manetei schimbatorului de viteze la punctul mort;
C se actioneaza ferm pedala de frâna, tinându-se cont de dotarea cu ABS;
D se trece într-o treapta inferioara a schimbatorului de viteze, folosind cu precautie frâna de serviciu pentru ca autovehiculul se afla în coborâre.
A accidentati cu vatamari corporale severe, accidentati cu vatamari corporale grave, accidentati cu vatamari minore;
B accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu fracturi sau hemoragii, accidentati cu vatamari minore;
C accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu fracturi, accidentati cu hemoragii;
D accidentati în stare de coma sau de soc, accidentati cu hemoragii, accidentati cu fracturi.
A circulând pe drumul cu prioritate aveți prioritate;
B tuturor vehiculelor care pătrund în intersecția respectivă;
C vehiculelor care circulă în interiorul intersecției;
D vehiculelor care vin din partea dreaptă.
A dacă titularului permisului de conducere i s-a aplicat prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă pedeapsa complementară a interzicerii exercitării profesiei sau ocupației de conducător de vehicule;
B pentru conducerea sub influența alcoolului dacă fapta nu constituie infracțiune;
C pentru nerespectarea prevederilor legale privind depășirea;
D pentru nesemnalizarea schimbării direcției de mers.
A conducerea autovehiculului fără diagrama tahograf;
B depășirea cu mai mult de 30 km/h a vitezei maxime admise de lege pe sectorul de drum pe care circulă și pentru categoria din care face parte autovehiculul condus;
C depășirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise de lege pe sectorul de drum pe care circulă și pentru categoria din care face parte autovehiculul condus;
D lăsarea liberă a volanului în timpul mersului.
A da, dacă deține autorizație eliberată de poliție, dar nu mai mult de 30 de zile de la data producerii avariei;
B da, dacă deține autorizație eliberată de poliție, dar nu mai mult de 60 de zile de la data producerii avariei;
C da, dar numai până la primul service auto;
D da, până când posesorul are posibilitatea să-l repare.
A numai prevederea si judecata;
B numai vigilenta si prevederea;
C vigilenta si îndemânarea;
D vigilenta, prevederea, judecata.
A aderența părții carosabile și viteza;
B dimensiunea și profilul anvelopei;
C numai viteza de deplasare;
D viteza, masa vehiculului, aderența.
A alcoolul și medicamentele;
B numai stupefiantele;
C oboseala și alcoolul;
D oboseala, alcoolul, stupefiantele.
A distanța de frânare până la oprire;
B distanța parcursă din momentul acționării pedalei de frână până la oprire;
C distanța parcursă între momentul sesizării obstacolului și acționarea pedalei de frână;
D suma dintre distanța de reacție și distanța de frânare.
A la dublarea vitezei, distanța de oprire se mărește de două ori;
B la dublarea vitezei, distanța de oprire se mărește de patru ori;
C la dublarea vitezei, distanța de oprire se mărește de trei ori;
D nu îsi modifică valorile prin dublarea vitezei.
A distanța față de autovehiculul din față;
B distanța parcursă atât în timpul de reacție, cât și pe timpul frânării;
C distanța parcursă numai în timpul de reacție;
D distanța parcursă numai pe timpul frânării.
A luminile de întâlnire să nu deranjeze pe cei care circulă din sens opus;
B să permită oprirea autovehiculului în limita câmpului vizual;
C să permită oprirea cât mai rapidă a autovehiculului;
D să permită oprirea vehiculului în maxim 10 m.
A creșterea aderenței longitudinale și transversale roată-cale de rulare;
B creșterea eficienței manevrei de frânare;
C îmbunătățirea performanțelor autovehiculului la manevra de virare;
D limitarea fenomenelor de ruliu și tangaj ale autovehiculului datorate vântului lateral.
A deoarece distanța de oprire este mult mai mare;
B distanța de oprire în siguranță nu se modifică față de carosabilul uscat;
C în asemenea condiții nu apare nici un pericol;
D pentru că vizibilitatea este diminuată.
A defecțiunile tehnice ale sistemului de iluminat;
B oboseala în timpul conducerii;
C starea necorespunzătoare a drumului public;
D viteza peste limitele admise.
A frânati progresiv autovehiculul;
B nu accelerati, frânati progresiv si contrabracati rotile;
C nu accelerati, nu frânati, contrabracati rotile;
D rotiti volanul pâna când rotile directoare devin paralele cu axa longitudinala a autovehiculului.
A să anticipezi situațiile ce pot deveni periculoase;
B să atenționezi ceilalți participanți la trafic privind greșelile făcute;
C să conduci cu viteză constantă;
D să respecți regulile de circulație pe drumurile publice.