A momentul motor dezvoltat este cel mai mare;
B se înregistrează cele mai scăzute valori ale consumului specific de combustibil al motorului;
C solicitarea mecanică și termică a motorului este maximă;
D uzura mecanică a motorului este cea mai mică.
A crește semnificativ consumul de combustibil pe 100 Km parcurși;
B momentul motor dezvoltat este cel mai mare;
C motorul funcționează la turații economice;
D se înregistrează cele mai scăzute valori ale consumului specific de combustibil al motorului.
A conduce la creșterea consumului de combustibil pe 100 Km parcurși;
B conduce la economii de combustibil;
C protejează motorul la șocurile provocate de accelerări și decelerări;
D protejează motorul la suprasolicitări mecanice și termice.
A comportă riscul apariției șocurilor mecanice în transmisie, în regimuri de exploatare tranzitorii (accelerare, decelerare);
B conduce la economii de combustibil;
C protejează motorul la șocurile provocate de accelerări și decelerări;
D protejează motorul la suprasolicitări mecanice și termice.
A se adaugă la lichidul de răcire al motorului, respectându-se proporțiile de amestec prescrise de fabricant;
B se adaugă la motorina din rezervor, la fiecare alimentare cu combustibil;
C se adaugă la uleiul motor, la fiecare schimb, care se efectuează cu periodicitatea prescrisă în manualul de exploatare al autovehiculului;
D se alimentează în rezervorul special cu care sunt prevazute autovehiculele la care se impune folosirea acestora.
A de a filtra particulele rezultate în urma arderii incomplete a combustibilului;
B de a îmbunătăți performanțele de tracțiune ale autovehiculului;
C de a reduce consumul de combustibil;
D de a reduce emisiile de noxe.
A în camerele de ardere;
B în galeria de admisie;
C în galeria de evacuare;
D în pompa de înaltă presiune.
A mărirea spațiului de frânare dacă se blochează roțile punții spate;
B mărirea spațiului de frânare, indiferent de roțile care se blochează;
C reducerea spațiului de frânare dacă se blochează roțile punții față;
D reducerea spațiului de frânare pâna la oprirea autovehiculului.
A creșterea eficienței sistemului de frânare;
B micșorarea uzurii pneurilor;
C pierderea controlului direcției;
D pierderea stabilității autovehiculului.
A creșterea eficienței sistemului de frânare;
B micșorarea uzurii pneurilor;
C pierderea controlului direcției;
D pierderea stabilității autovehiculului.
A pe drumuri cu aderență mare;
B pe drumuri cu aderență scazută;
C pe drumuri cu declivitate pronunțată;
D pe drumuri cu îmbrăcaminte din beton.
A blocarea diferențialului pentru evitarea patinării roții cu aderență mai scazută;
B blocarea roților în cazul frânarilor de urgență;
C creșterea aderenței la frânare;
D evitarea blocării roților și creșterea eficienței frânării.
A frânei de staționare;
B mecanismului de direcție;
C sistemului de alimentare a motorului;
D sistemului de rulare.
A la coborârea pantelor lungi;
B la urcarea rampelor lungi;
C pentru încetinirea vitezei de rotație a roții care patinează;
D pentru reducerea vitezei de rotație a roților punții spate.
A frânei de staționare;
B mecanismului de direcție;
C sistemului de frânare;
D sistemului de rulare.
A frânei de staționare;
B frânelor fiecărei roți în parte;
C mecanismului de direcție;
D sistemului de rulare.
A frânei de staționare;
B sistemelor de frânare de încetinire;
C sistemului de alimentare a motorului;
D sistemului de frânare de serviciu.
A nu se va întâmpla nimic;
B roțile vor aluneca;
C se va bloca doar roata la care s-a defectat senzorul;
D vehiculul va intra în derapaj.