A pâna la data stabilita de Ministerul Transporturilor;
B pentru mai multe autovehicule, functie de numarul de voleti;
C pentru mai multe calatorii, functie de numarul de voleti;
D pentru o singura calatorie.
A doar daca este completata prima pagina a carnetului TIR;
B doar daca toate birourile CNADNR din frontiera au acceptat carnetul TIR;
C doar daca toate birourile de politie a frontierei au acceptat carnetul TIR;
D doar daca toate birourile vamale de plecare au acceptat carnetul TIR.
A avizul medical si psihologic al conducatorului auto;
B carnetul TIR;
C copia conforma a licentei de transport, in copie;
D licenta de transport, in original.
A da, daca vehiculul intra in grupa de clasificare Euro 3;
B da, daca vehiculul intra in grupa de clasificare Euro 4;
C da;
D nu, întrucât cabotajul e interzis in România.
A pierderea, furtul sau distrugerea certificatului de înmatriculare si a talonului care atesta efectuarea inspectiei tehnice periodice;
B pierderea, furtul, deteriorarea sau distrugerea cartii de identitate a vehiculului;
C schimbarea detinatorului daca vehiculul a fost înmatriculat anterior în tara;
D vehiculul rutier a suferit modificari prin care au fost afectate caracteristicile mentionate în cartea de identitate a vehiculului.
A efectuarea inspectiei tehnice periodice;
B efectuarea înmatricularii;
C efectuarea omologarii pentru circulatia pe drumurile publice;
D eliberarea cartii de identitate a vehiculului.
A verificarea tehnica a vehiculelor rutiere înmatriculate, efectuate de conducatorul auto înainte de plecarea în fiecare cursa;
B verificarea tehnica a vehiculelor rutiere înmatriculate, efectuate de organele de control în trafic;
C verificarea tehnica a vehiculelor rutiere înmatriculate, efectuate la termene stabilite;
D verificarea tehnica efectuata de patronul sau administratorul societatii.
A în cadrul statiilor autorizate de RAR;
B în orice statie service pentru reparatii;
C în orice statie tehnica autorizata de ARR;
D în orice statie tehnica autorizata de constructorul vehiculului.
A cantitatea de motorina debitata de pompa de injectie;
B consumul de combustibil în sarcina si în gol;
C gradul de uniformitate al pulverizarii realizate de injectoare;
D nivelul opacitatii gazelor de evacuare.
A agentii economici care detin statiile de inspectie tehnica periodica autorizate de catre R.A.R.;
B agentii economici autorizati de catre ISCTR;
C Registrul Auto Roman;
D agentii economici autorizati pentru repararea vehiculelor care transporta marfuri periculoase.
A agentii economici care detin statiile de inspectie tehnica periodica autorizate de catre R.A.R.;
B agentii economici autorizati de catre ISCTR;
C Registrul Auto Roman;
D agentii economici autorizati pentru repararea vehiculelor care transporta marfuri periculoase.
A operatorii de transport sa fie specializati numai în efectuarea acestui tip de transport;
B vehiculele destinate acestui tip de transport trebuie sa aiba masa maxima autorizata mai mare de 7.5 tone;
C vehiculele destinate acestui tip de transport trebuie sa fie amenajate special în acest scop;
D vehiculele destinate acestui tip de transport trebuie sa fie in proprietatea operatorului de transport;
A vehicule destinate acestui tip de transport trebuie sa fie în proprietatea operatorului de transport;
B vehicule destinate acestui tip de transport trebuie sa fie înmatriculate definitiv in România;
C vehiculele trebuie sa se încadreze în normele legale de siguranta si securitate ce se regasesc in reglementarile privind transporturile rutiere;
D vehiculele trebuie sa fie prevazute cu sistem de frânare ABS.
A agentii economici detinatori de parc auto;
B Autoritatea Rutiera Româna – ARR;
C Politia Rutiera;
D Registrul Auto Român.
A cele care au drept consecinte pagube materiale de peste 50% din valoarea autovehiculului;
B cele care au drept consecinte pagube materiale de peste 60% din valoarea autovehiculului;
C persoane ramase temporar cu infirmitati;
D ranirea uneia sau mai multor persoane, determinând incapacitate de munca individuala de peste 3 de zile.
A blocheaza rotile fata ale autovehiculului la actionari energice ale pedalei de frâna;
B blocheaza toate rotile autovehiculului la actionari energice ale pedalei de frâna;
C previne blocarea rotilor autovehiculului la actionari energice ale pedalei de frâna;
D previne blocarea rotilor fata ale autovehiculului la actionari energice ale pedalei de frâna.