A sunt adaptate pentru masa proprie a vehiculului respectiv;
B sunt adaptate pentru fixarea mărfii respective;
C sunt adaptate pentru fixarea suprastructurii vehiculului de şasiu;
D sunt adaptate pentru viteza comercială de circulaţie a vehiculului respectiv.
A instrucţiunile privind sistemele de fixare a încărcăturii în transportul rutier de mărfuri elaborate de I.S.C.T.R.;
B recomandările europene privind cele mai bune practici în domeniul fixării încărcăturii pentru transportul rutier;
C Regulamentul (CE) nr. 1072/2009 privind normele comune privind accesul la piaţa transportului rutier de mărfuri;
D Regulamentul Tehnic în Transportul Rutier R.N.T.R. 22 – privind sistemele de fixare a încărcăturii vehiculelor elaborat de R.A.R..
A forţa exercitată asupra lor este mai mare decât sarcina nominală pentru care au fost construite;
B nu prezintă noduri sau elemente deteriorate;
C sunt adaptate pentru fixarea şasiului;
D sunt realizate din componente galvanizate pentru o bună rezistenţă la frecare.
A sunt conforme cu prescripţiile tehnice elaborate de I.S.C.T.R.;
B sunt conforme cu specificaţiile tehnice privind construcţia vehiculelor rutiere de marfă;
C sunt conforme cu standardele europene şi/sau internaţionale în vigoare în domeniu;
D sunt conforme cu standardele şi normativele în vigoare elaborate de A.R.R..
A maxim 15 zile de la data constatării;
B maxim 21 zile de la data constatării;
C maxim 30 zile de la data constatării;
D maxim 7 zile de la data constatării.
A să depună licenţa de transport şi copiile conforme în termen de 30 de zile la A.R.R.;
B să notifice schimbarea către A.R.R. în termen de cel mult 15 zile de la producerea ei;
C să notifice schimbarea către A.R.R. în termen de cel mult 30 zile de la producerea ei;
D să publice schimbarea în cel mult 15 zile în Monitorul Oficial sau într-un ziar naţional.
A în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene;
B în Monitorul Oficial al României;
C În Registrul Naţional al Operatorilor de Transport;
D într-un ziar cu acoperire naţională.
A maxim 15 zile de la data constatării;
B maxim 21 zile de la data constatării;
C maxim 30 zile de la data constatării;
D maxim 7 zile de la data constatării.
A da, cu notificare prealabilă către A.R.R.;
B da, dar nu mai mult de 15 zile;
C nu;
D nu, cu excepţia vânzării vehiculului rutier către celălalt operator de transport.
A în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene;
B în Monitorul Oficial al României;
C În Registrul Naţional al Operatorilor de Transport;
D într-un ziar cu acoperire naţională.
A transportul national în cont propriu în statul de stabilire;
B transportul international contra cost în numele unui tert între doua puncte de încarcare/descarcare situate în state diferite;
C transportul international între doua puncte de încarcare/descarcare situate în interiorul Uniunii Europene;
D transportul national contra cost în numele unui tert efectuat temporar într-un stat membru gazda.
A maxim 15 zile de la data constatării;
B maxim 21 zile de la data constatării;
C maxim 30 zile de la data constatării;
D maxim 7 zile de la data constatării.
A în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene;
B în Monitorul Oficial al României;
C În Registrul Naţional al Operatorilor de Transport;
D într-un ziar cu acoperire naţională.
A documentul care permite accesul la profesia de transportator;
B dovada calitatii de operator de transport rutier public;
C dovada efectuarii formalitatilor vamale;
D proba contractului de transport.
A avarierea marfii din cauza unui viciu propriu al acesteia;
B pierderea totala sau partiala a marfii, produse intre momentul primirii si cel al eliberarii acesteia;
C provenienta marfurilor;
D transportul marfurilor periculoase a caror natura si caracteristici au fost tinute ascunse cu intentie de catre expeditor.
A transporturilor de marfuri perisabile internationale;
B transporturilor efectelor de stramutare;
C transporturilor efectuate pe baza conventiilor postale internationale;
D transporturilor funerare internationale.
A conducatorul auto;
B destinatarul;
C expeditorul;
D încarcatorul.