A forța de tracțiune este superioară aderenței;
B forța centrifugă este superioară aderenței;
C forța de tracțiune este inferioară aderenței;
D forța centrifugă este inferioară aderenței.
A autorizația provizorie de circulație;
B certificatul de înmatriculare al vehiculului;
C cartea de identitate a vehiculului;
D certificatul de omologare și autenticitate.
A Autoritatea Rutieră Română;
B Direcția Poliției Rutiere;
C Registrul Auto Român;
D Direcția Regim Permise și Înmatricularea vehiculelor.
A patru rotații complete ale arborelui cotit;
B patru rotații complete ale arborelui cu came;
C două rotații complete ale arborelui cotit;
D o rotație completă a arborelui cotit.
A cu viteză ridicată;
B cu viteză redusă;
C cu presiune mai mare decât cea recomandată;
D cu presiune mai mică decât cea recomandată.
A realizează o economie apreciabilă de combustibil;
B evită suprasolicitarea frânei de serviciu care în anumite condiții devine ineficientă;
C micșorează uzura motorului;
D se evită supraîncălzirea componentelor de fricțiune ale frânei de serviciu.
A antrenează arborele cotit la pornirea motorului;
B antrenează transmisia la pornirea motorului;
C antrenează ventilatorul la pornirea motorului;
D cuplează motorul cu acumulatorul autovehiculului.
A uzura pronunțată a pneurilor roților din față;
B uzura pronunțată a angrenajelor din caseta de direcție;
C uzura pronunțată a suspensiei autovehiculului;
D uzura componentelor cuplajului axului volanului.
A menține temperatura lichidului de răcire în limitele optime;
B închide și deschide circuitul lichidului către instalația de climatizare, la anumite temperaturi;
C realizează scăderea temperaturii lichidului de răcire pe timp de vară;
D realizează creșterea temperaturii lichidului de răcire pe timp de iarnă.
A transformă curentul de joasă tensiune în curent de înaltă tensiune;
B alimentează consumatorii de energie electrică în raport de necesități;
C produce curent electric necesar alimentării consumatorilor;
D transformă curentul alternativ furnizat de alternator în curent continuu.
A rulării cu presiune mai mică decât cea recomandată;
B rulării cu presiune mai mare decât cea recomandată;
C conducerii cu viteză mare;
D unghi de convergență dereglat.
A unghiul de convergență;
B unghiul de bracare;
C unghiul de fugă;
D unghiul de revenire.
A defectarea ruptor-distribuitorului;
B desfacerea legăturilor;
C folosirea excesivă a electromotorului;
D defectarea alternatorului.
A asigură pătrunderea amestecului carburant în cilindri și evacuarea gazelor arse;
B asigură distribuirea curentului electric de înaltă tensiune la bujii;
C permite roților de la aceiași punte să se rotească cu viteze diferite pe drumurile cu denivelări sau când acestea au raze de rulare diferite;
D asigură distribuția optimă a fluxului de putere la axele autovehiculului, funcție de aderență și încărcarea pe fiecare axă.
A asigură pornirea motorului;
B este sursa de energie pentru consumatori în timpul funcționării motorului și de încărcare a bateriei de acumulatori;
C este sursă de energie pentru electromotor;
D asigură distribuția alternativă a scânteilor la cilindrii motorului.
A micșorează momentul necesar bracării roților, deci asigură o manevrare mai ușoară a automobilului;
B permite roților să aibă viteze diferite în curbă;
C micșorează tendința de deschidere a roților;
D împiedică tendința roților de a oscila.
A la cel mult 6 luni de la ultima inspecție tehnică periodică;
B la cel mult un an de la ultima inspecție tehnică periodică;
C la cel mult 18 luni de la ultima inspecție tehnică periodică;
D la cel mult 2 ani de la ultima inspecție tehnică periodică.
A rularea cu viteze ridicate, mai mari decât cele prevăzute prin indicele de viteză al anvelopei;
B utilizarea excesivă a frânei de motor;
C rularea cu presiune mai mică în pneuri decât cea recomandată;
D supraîncărcarea anvelopei cu depășirea indicelui de sarcină al anvelopei.
A bruscarea frecventă a direcției;
B reglarea necorespunzătoare a unghiurilor de fugă;
C reglarea necorespunzătoare a convergenței roților;
D stilul de conducere agresiv al conducătorului auto.
A fum de eșapament alb;
B fum de eșapament albastru;
C fum de eșapament negru;
D apariția de rateuri în evacuare.