A sistemelor de frânare de încetinire;
B sistemului de alimentare a motorului;
C frânei de staționare;
D sistemului de frânare de serviciu.
A împiedicarea ruperii aderenței pneului cu solul la pornire de pe loc;
B frânarea roților motoare prin obturarea galeriei de evacuare;
C asigurarea frânării pe pante lungi;
D asigurarea stabilității remorcii/semiremorcii.
A se va bloca doar roata la care s-a defectat senzorul;
B roţile vor aluneca;
C vehiculul va intra în derapaj;
D nu se va întâmpla nimic.
A prevenirea blocării roților la frânare;
B poziționarea globală a vehiculului;
C asigurarea stabilității vehiculului în cazul derapării;
D asigurarea frânării pe pante lungi.
A brusc;
B treptat și controlat;
C în mod continuu;
D până la blocarea roților.
A reducerea distanței de oprire;
B creșterea distanței de frânare necesare pentru oprirea vehiculului;
C micșorarea uzurii anvelopelor;
D derapajul.
A pierderea stabilității autovehiculului;
B pierderea maniabilității autovehiculului;
C reducerea distanței de oprire;
D micșorarea uzurii anvelopelor.
A presiunile din pneuri nu corespund cu cele prescrise de fabricant;
B ușile autovehiculului nu sunt închise corespunzător;
C nivelul scăzut al combustibilului în rezervor;
D se accelerează cu frâna de încetinire activată.
A da, deoarece acestea influențează rezistența aerodinamică a autovehiculului;
B da, deoarece uzându-se în exploatare măresc consumul de combustibil;
C da, deoarece acestea influențează rezistența la înaintare a autovehiculului;
D nu.
A să se utilizeze, atât cât permite motorul, treapta cea mai rapidă a schimbătorului de viteze;
B să se utilizeze treptele inferioare ale schimbătorului de viteze pentru a asigura o rezervă de putere mare;
C să se asigure funcționarea motorului la turația corespunzătoare puterii maxime;
D să se aleagă treapta de viteze care asigură funcționarea motorului la turații mai mici decât turația de mers în gol a acestuia.
A numai frânările puternice cresc consumul de combustibil;
B numai accelerările rapide cresc consumul de combustibil;
C amândouă cresc consumul de combustibil;
D amândouă au un efect neglijabil asupra consumului de combustibil.
A permite abordarea rampelor, în mod dinamic;
B scuteşte conducătorul auto de efectuarea asigurării în vederea efectuării manevrelor de depăşire;
C asigură învingerea rezistenţei aerului;
D asigură învingerea rezistenţelor interne ale transmisiei.
A în treapta I-a;
B în treapta a VI-a;
C în priză directă;
D în ultima treaptă de viteză.
A permite abordarea rampelor, în mod dinamic;
B scuteşte conducătorul auto de efectuarea asigurării în vederea efectuării manevrelor de depăşire;
C asigură învingerea rezistenţei aerului;
D asigură învingerea rezistenţelor interne ale transmisiei.
A indicatorul de turaţie a motorului;
B treapta de viteză cuplată;
C poziţia pedalei de acceleraţie;
D poziţia şi cursa liberă a pedalei de ambreiaj.
A să se acționeze sistemul intarder;
B să se ruleze în treapta de priză directă;
C să se utilizeze treapta cea mai rapidă a schimbătorului de viteze;
D să se utilizeze o treaptă de viteză inferioară a cutiei de viteze.
A are drept consecință scăderea rezervei de putere disponibile;
B determină creșterea rezistențelor la înaintare;
C are drept consecință scăderea consumului de combustibil;
D determină creșterea uzurii motorului.
A distanţei de frânare;
B aderenţei dintre pneuri şi calea de rulare;
C forţei de tracţiune şi a puterii transmise la roţile motrice;
D consumului efectiv de combustibil.
A este mai mică decât cea dezvoltată de motor;
B este mai mare decât cea dezvoltată de motor;
C este egală cu cea dezvoltată de motor;
D poate fi mai mică sau mai mare decât cea dezvoltată de motor, în funcție de treapta de viteză care se cuplează.
A distanţei de frânare;
B uzurii anvelopelor;
C forţei de tracţiune şi a puterii transmise la roţile motrice;
D consumului efectiv de combustibil.