A ampatamentul;
B sarcina utilă;
C consola față;
D masa proprie a autovehiculului.
A forței de tracțiune la roțile motrice;
B presiunilor în pneuri;
C condițiilor de confort și de siguranță a deplasării;
D poziției centrului de greutate al autovehiculului.
A confortul și siguranța deplasării;
B ușurința accesării comenzilor autovehiculului;
C maniabilitatea autovehiculului;
D distanța de frânare necesară opririi autovehiculului în condiții de siguranță.
A ținutei de drum a autovehiculului;
B aderenței dintre pneuri și calea de rulare;
C presiunilor în pneuri;
D condițiilor de confort și de siguranță a deplasării.
A confortul și siguranța deplasării;
B ușurința accesării comenzilor autovehiculului;
C consumul de combustibil;
D maniabilitatea autovehiculului.
A la pregătirea abordării unui sector de drum în rampă;
B la intrarea în autogări, curți sau garaje;
C la traversarea trecerilor la nivel cu calea ferată;
D la abordarea sau traversarea sectoarelor de drum care prezintă potențiale riscuri sau pericole.
A inerția autovehiculului
B confortul și siguranța deplasării
C ușurința accesării comenzilor autovehiculului
D maniabilitatea autovehiculului
A obturează vizibilitatea pentru ceilalți participanți la trafic;
B se modifica ținuta de drum și comportamentul autovehiculului în viraje;
C diminuează confortul conducătorului și al pasagerilor;
D supraîncărcarea nu afectează siguranța și confortul deplasării.
A la efectuarea manevrelor de ieșire de pe partea carosabilă;
B la traversarea trecerilor la nivel cu calea ferată;
C la abordarea sau traversarea sectoarelor de drum care prezintă potențiale riscuri sau pericole;
D la încetinire, în mod combinat cu utilizarea controlată a sistemului de frânare.
A obturează vizibilitatea pentru ceilalți participanți la trafic;
B diminuează confortul conducătorului și al pasagerilor;
C supraîncărcarea nu afectează siguranța și confortul deplasării;
D crește distanța de frânare.
A ansamblul metodelor de predare specifice unei discipline de învățământ;
B ansamblul mijloacelor didactice specifice unei discipline de învățământ;
C ansamblul obiectivelor stabilite pentru o disciplina de învățământ;
D ansamblul principiilor didactice.
A la cel mult 6 luni de la ultima inspecție tehnică periodică;
B la cel puțin un an de la ultima inspecție tehnică periodică;
C la cel mult 18 luni de la ultima inspecție tehnică periodică;
D la cel mult 12 luni de la ultima inspecție tehnică periodică.
A drumul de urmat de instructorul auto pentru atingerea obiectivelor operaționale propuse;
B mijloacele de învățământ ce trebuiesc folosite în cadrul procesului de instruire;
C obiectele de învățământ, numărul de ore repartizate pentru fiecare obiect și obiectivele instructiv-educative;
D normele care orientează activitatea cadrelor didactice în cadrul procesului de învățământ.
A un principiu didactic;
B o metodă didactică;
C un mijloc didactic;
D o tehnologie didactică.
A planul cadru al disciplinelor de învățământ;
B planul cadru în învățământul obligatoriu;
C ansamblul de norme și principii didactice;
D conținutul disciplinei de învățământ pe capitole, subcapitole, teme, titlul lecțiilor.
A metode tradiționale;
B metode moderne;
C metode de fixare și consolidare a cunoștințelor;
D metode bazate pe învățarea prin receptare.
A metode verbale;
B metode intuitive;
C metode de predare și învățare a cunoștințelor;
D metode generale.
A metode de verificare și apreciere;
B metode euristice;
C metode autostructurante;
D metode generale sau particulare.
A modelarea;
B jocurile didactice;
C demonstrația;
D conversația.