A certificatul de agreare al autovehiculului eliberat de R.A.R.;
B avizul medical şi psihologic al conducătorului auto;
C fişa profesională a conducătorului auto;
D certificatul de atestare profesională a conducătorului auto.
A indiferent unde, dar în nici un caz privirea nu trebuie îndreptată către farurile celui care circulă din sens opus;
B către repere din partea dreaptă a drumului, iar în adâncime, la limita fascicolului luminos al farurilor autovehiculului care circulă din sens opus;
C pot evita orbirea urmărind marcajul care separă sensurile de circulație în zona de difuziune a fascicolului luminos al farurilor autovehiculului care circulă din sens opus;
D tot timpul în față.
A 30 km/h;
B 40 km/h;
C 50 km/h;
D nefiind reglementată o valoare a vitezei de circulaţie, aceasta trebuie redusă până la limita evitării oricărui pericol.
A norme obligatorii, sancționabile contravențional;
B măsuri ce se iau în conformitate cu conduita preventivă;
C recomandări ce trebuie făcute la administratorul public;
D recomandări ale autorității rutiere.
A în dreptul osului fracturat;
B astfel încât să cuprindă atât osul fracturat cât şi articulaţia inferioară;
C în aşa fel încât să fie cuprinse osul fracturat, articulaţia inferioară şi articulaţia superioară;
D cu ajutorul unui garou, deasupra osului fracturat.
A nu;
B da, frânele, cutia de viteze, ambreiajul şi suspensia se uzează prematur, iar consumul de combustibil creşte simţitor;
C da, numai pe drumuri cu geometrie variată;
D numai pe autostrăzi.
A tipul limitatorului de viteză;
B viteza autovehiculului;
C dimensiunea şi profilul anvelopei;
D randamentul motorului și momentul maxim dezvoltat de acestasta.
A nu, dacă conducătorul auto poartă ochelari;
B da, creşterea vitezei reduce câmpul de percepţie vizuală;
C da, numai în condiţii de vizibilitate diminuată;
D da, atât viteza cât şi percepţia, cresc proporţional cu viteza de deplasare.
A necorelarea vitezei de deplasare cu vizibilitatea;
B scăderea rezistenței la oboseală;
C folosirea incorectă a culoarului de deplasare;
D percepere eronată a distanțelor.
A este unică şi se poate transmite numai între autovehiculule transportatorului autorizat;
B este unică şi netransmisibilă de la un autovehicul la altul;
C este certificată pentru conformitate cu originalul la notariat;
D este certificată pentru conformitate cu originalul de către transportatorul autorizat.
A reţinerea certificatului de înmatriculare;
B reţinerea certificatului de înmatriculare şi a cărţii de identitate;
C reţinerea certificatului de înmatriculare şi a plăcuţelor cu numerele de înmatriculare;
D imobilizarea autoturismului.
A debutează riscul producerii unui accident;
B riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori;
C riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori;
D riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori.
A nu, în cazul conducătorilor auto care conduc cu o viteza care permite evitarea coliziunilor;
B cu cât masa este mai mare, cu atât distanţa de frânare este mai mică deoarece creşte aderenţa şi forţa de frânare;
C cu cât masa este mai mare, cu atât distanţa de frânare este mai mare
D depinde de experienţa conducătorului auto.
A mâna stângă la ora 12 şi cea dreaptă la ora 15;
B mâna stângă la ora 09 şi cea dreaptă la ora 15;
C mâna stângă la ora 10 şi cea dreaptă la ora 14;
D mâna stângă la ora 12 şi cea dreaptă la ora 18.
A suspensia;
B sistemul de frânare;
C mecanismul de direcţie;
D ambreiajul.
A anularea copiei conforme a autorizaţiei de transport;
B retragerea autorizaţiei de transport;
C suspendarea copiei conforme a autorizaţiei de transport;
D suspendarea autorizaţiei de transport pentru 30 de zile.
A evitarea acţionării frânei de serviciu;
B acționarea energică a frânei de serviciu;
C debreiere simultan cu frânare puternică;
D blocarea diferențialului și debreiere.