A izolaţia este în stare bună;
B există un defect de izolaţie;
C există un defect al sistemului de frânare pneumatic;
D motor compresor defect.
A creşterea presiunii aerului din instalaţia de frânare peste 5 atmosfere;
B pierderea aerului din instalaţie;
C cursa liberă a pedalei prea mare;
D cilindrii cu resort defecți.
A defectarea traductorului de turație;
B defectarea traductorului pedalei de accelerație;
C defectarea traductorului pedalei de frână;
D defectarea traductorului pedalierului.
A la accelerare, în viraje şi la frânare;
B la urcarea în rampe cu înclinare mare;
C la coborârea pantelor abrupte;
D la schimbarea bruscă a rapoartelor de viteză.
A motoarele auxiliare sunt alimentate cu tensiune de 380 V curent continuu, din rețea;
B motoarele auxiliare sunt alimentate cu tensiune 380 V din chopper;
C motoarele auxiliare sunt alimentate de sursa statică cu 380 V curent alternativ(c.a.);
D motoarele auxiliare sunt alimentate de bateriile de acumulatori.
A derapajul;
B micsorarea uzurii anvelopelor;
C pierderea stabilitatii autovehiculului;
D reducerea distantei de oprire.
A curăţirea periodică a farurilor;
B schimbarea periodică a lamelor ştergătorului de parbriz;
C refacerea periodică a presiunilor în pneuri;
D verificarea periodică a aderenţei căii de rulare, prin încercări de frânare controlate.
A verificarea periodică a funcţionării sistemelor de control al tracţiunii şi al frânării (de ex.: ABS, ASR, etc.);
B curăţirea periodică a suprafeţelor vitrate;
C refacerea periodică a presiunilor în pneuri;
D verificarea periodică a aderenţei căii de rulare, prin încercări de frânare controlate.
A efecte sedative sau anularea inhibiţiilor;
B organizarea proceselor intelectuale;
C revigorarea organismului;
D înlăturarea oboselii.
A presiunile să fie stabilite şi adaptate periodic, în mod corespunzător categoriilor şi condiţiilor de drum specifice traseelor care urmează să se parcurgă în mod obişnuit;
B aceste operaţiuni să fie efectuate de către personal specializat şi autorizat în acest sens;
C presiunile să se stabilească şi să fie adaptate periodic, în funcţie de uzurile pe care le prezintă anvelopele;
D presiunile să fie conforme cu recomandările precizate de fabricant.
A diferentialul;
B mecanismul de directie;
C sistemul de frânare;
D suspensia.
A vigilența, prejudecata, atenționarea, cunoștințele teoretice, aplicarea reglementărilor;
B prevederea, atenția, motivarea, cunoștințele teoretice și practice, îndemânarea;
C cunoștințe teoretice și practice, vigilența, prevederea, judecata, îndemânarea;
D îndemânarea, viteza de deplasare, vigilența, prevederea, corectarea celorlalți participanți la trafic.
A traductorul de turaţie;
B grinda punţii spate;
C compresorul de aer;
D arborele cardanic.
A o dată pe schimb;
B la fiecare cursă;
C o dată la două curse;
D nu se măsoară.
A pentru protejarea elementelor elastice ale suspensiei troleibuzului;
B pentru protejarea limitatoarelor de cursă;
C pentru a proteja motorul de tracțiune;
D în vederea prevenirii desprinderii captatoarelor de pe fir.
A este mai mare decât la arborele motorului, indiferent de turația motorului;
B este mai mic decât la arborele motorului, datorita pierderilor din transmisie;
C poate fi egal cu cel de la arborele motorului, depinzând de turația motorului;
D poate fi si mai mic si mai mare decât la arborele motorului, în functie de poziția pedalei de accelerație.
A diminuarea timpului de reacţie;
B scăderea raportului de transmitere al transmisiei direcţie;
C destabilizarea roţilor de direcţie;
D o precizie slabă a traiectoriei autovehiculului.
A ambele captatoare;
B întrerupătorul automat;
C ambele captatoare şi întrerupătorul automat;
D captatorul de pe firul pozitiv.