A acceleraţi şi treceţi cât mai repede peste calea ferată;
B opriţi în faţa semibarierei;
C dacă nu se apropie trenul, ocoliţi semibariera.
A pe sectorul de drum unde s-a format o coloană de autovehicule în aşteptare, dacă prin aceasta se intră pe sensul opus de circulaţie;
B în intersecţiile dirijate doar cu indicatoare rutiere;
C atunci când cel depăşit este remorcat şi are puse în funcţiune luminile de avarie.
Regulament - Articolul 120
(1) Se interzice depăşirea vehiculelor:
a) în intersecţii cu circulaţia nedirijată;
k) pe sectorul de drum unde s-a format o coloana de vehicule în aşteptare, dacă prin aceasta se intră pe sensul opus de circulaţie.
A aşteaptă sosirea poliţistului din zonă;
B scoate autovehiculul în afara părţii carosabile şi anunţă poliţia în termen de 24 de ore;
C anunţă poliţia, fără a schimba poziţia autovehiculului.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.79.
(1) Conducătorii de vehicule implicaţi într-un accident de circulaţie în urma căruia au rezultat numai avarierea vehiculelor şi/sau alte pagube materiale sunt obligaţi:
    a) să scoată imediat vehiculele în afara părţii carosabile ori, dacă starea vehiculelor nu permite acest lucru, să le deplaseze cât mai aproape de bordură sau acostament, semnalizându-le prezenţa;
    b) să se prezinte la unitatea de poliţie competentă pe raza căreia s-a produs accidentul în termen de cel mult 24 de ore de la producerea evenimentului pentru întocmirea documentelor de constatare.
A să oprească imediat pe partea dreaptă a drumului;
B să reducă viteza şi să se apropie cât mai mult de marginea din dreapta drumului, până este depăşit;
C să circule cu viteză redusă.
A 110 km/h pe autostrăzi, 90 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene şi 80 km/h pe celelalte categorii de drumuri;
B 130 km/h pe autostrăzi, 100 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene şi 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri;
C 100 km/h pe autostrăzi, 80 km/h pe drumurile expres sau pe cele naţionale europene şi 70 km/h pe celelalte categorii de drumuri;
A nicio semnificaţie;
B permisiunea de a circula;
C oprire.
Regulament - Articolul 88
(1) Semnalele poliţistului care dirijează circulaţia au următoarele semnificaţii:

a) braţul ridicat vertical semnifică "atenţie, oprire" pentru toţi participanţii la trafic care se apropie, cu excepţia conducătorilor de vehicule care nu ar mai putea opri în condiţii de siguranţă. Dacă semnalul este dat într-o intersecţie, aceasta nu impune oprirea conducătorilor de vehicule care se află deja angajaţi în traversare;
b) braţul sau braţele întinse orizontal semnifică "oprire" pentru toţi participanţii la trafic care, indiferent de sensul lor de mers, circulă din direcţia sau direcţiile intersectate de braţul sau braţele întinse. După ce a dat acest semnal, poliţistul poate cobori braţul sau braţele, poziţia să însemnând, de asemenea, "oprire" pentru participanţii la trafic care vin din faţă ori din spate;
c) balansarea, pe timp de noapte, în plan vertical, a unui dispozitiv cu lumină roşie ori a bastonului fluorescent-reflectorizant semnifică "oprire" pentru participanţii la trafic spre care este îndreptat;
d) balansarea pe verticală a braţului, având palma orientată către sol, semnifică reducerea vitezei;
e) rotirea vioaie a braţului semnifică mărirea vitezei de deplasare a vehiculelor sau grăbirea traversării drumului de către pietoni.

(2) Poliţistul care dirijează circulaţia poate efectua semnal cu braţul ca vehiculul să avanseze, să depăşească, să treacă prin faţă ori prin spatele sau, să îl ocolească prin partea să stânga sau dreapta, iar pietonii să traverseze drumul ori să se oprească.

(3) La efectuarea comenzilor prevăzute la alin. (1) şi (2), poliţistul poate folosi şi fluierul.
A prin folosirea luminilor de avarie;
B prin instalarea triunghiurilor reflectorizante şi prin folosirea luminilor de avarie;
C prin purtarea vestei reflectorizante.
A semnalizează şi execută depăşirea cu viteză redusă;
B încearcă depăşirea prin stânga;
C aşteaptă eliberarea benzii pentru a-şi continua deplasarea.
A la mai puţin de 50m de staţiile de tramvai, troleibuz, sau autobuz;
B când depăşirea urmează să se efectueze în vârfuri de rampă, iar vizibilitatea este redusă sub 50m;
C pe drumurile publice care au o lăţime mai mică de 6m.
A să continue deplasarea şi să traverseze o dată cu autobuzul, deoarece conducătorul acestuia a oprit şi s-a asigurat;
B să oprească şi să se asigure înainte de a traversa intersecţia, chiar dacă acest lucru a fost făcut şi de către conducătorul autobuzului;
C să continue deplasarea şi să traverseze intersecţia imediat în urma autobuzului, deoarece, în acest caz, nu se expune niciunui pericol.
A pe drumurile publice cu o lăţime mai mica de 6m;
B în curbe şi alte locuri cu vizibilitate redusă sub 50m;
C pe drumurile cu circulaţie aglomerată.
A când vizibilitatea în spate nu este asigurată;
B pe timp de noapte;
C pe timp de zi.
A pe marcajul pietonal;
B în zona pieţelor aglomerate;
C în zona de acţiune a indicatorului „Staţionarea interzisă”.
A ”Prioritate pentru circulaţia din sens invers”;
B ”Intersecţie cu un drum fără prioritate”;
C ”Drum cu prioritate”.
A să cedezi trecerea autovehiculelor care circulă pe prima bandă a autostrăzii şi să nu stânjeneşti în niciun fel circulaţia acestora;
B să semnalizezi stânga, pentru a-i preveni pe ceilalţi conducători să iţi acorde prioritate;
C să accelerezi şi să te înscrii pe a doua bandă de circulaţie.
A să reduceţi viteza şi să circulaţi cu atenţie sporită;
B să nu vă angajaţi în depăşirea acestuia;
C să folosiţi luminile de întâlnire de la o distanţă de cel puţin 100 m.
Regulamentul Rutier
Art. 114
(2) Pe timpul noptii, la apropierea a doua vehicule care circula din sensuri opuse, conducatorii acestora sunt obligati ca de la o distanta de cel putin 200 m sa foloseasca luminile de întâlnire concomitent cu reducerea vitezei. Când conducatorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circula în fata sa, acesta este obligat sa foloseasca luminile de întâlnire de la o distanta de cel putin 100 m.
A acordă prioritate pietonilor şi vehiculelor aflate în mers;
B solicită să fie pilotat de o altă persoană;
C foloseşte avertizorul sonor ziua şi pe cel luminos, noaptea.
A după sesizarea poliţiei;
B după ce s-a acordat ajutor medical persoanelor rănite;
C dacă accidentul s-a soldat cu avarii, precum şi pentru degajarea răniţilor în vederea acordării primului ajutor.
A în curbe cu vizibilitate redusă;
B la întâlnirea indicatorului „Drum cu prioritate”;
C la întâlnirea indicatorului „Drum îngustat”.
A pot folosi banda destinată tramvaiului, fără nici o restricţie;
B pot folosi banda destinată tramvaiului, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului la apropierea acestuia;
C nu pot folosi banda destinată tramvaiului.