A răspunderea contravenţională şi reţinerea permisului de conducere;
B răspunderea penală şi anularea permisului de conducere;
C răspunderea penală şi suspendarea exercitării dreptului de a conduce pe o perioadă de 90 de zile.
Auto DRPCIV
A da, deoarece circulaţi pe banda din dreapta;
B nu, deoarece veţi călca banda continuă;
C nu, pentru că circulaţi pe banda de urgenţă.
Auto DRPCIV
A niciunui vehicul;
B tramvaiului;
C motocicletei.
Auto DRPCIV
A autocamionul, deoarece autoturismul virează la stânga şi intersectează direcţia acestuia de mers;
B autoturismul, deoarece vine din dreapta autocamionului;
C autocamionul, deoarece nu-şi schimbă direcţia de mers.
Auto DRPCIV
A tramvaiul 1 şi autoturismul;
B bicicleta;
C tramvaiul 1 şi tramvaiul 2.
A opreşte unde are o bună vizibilitate pentru a se asigura şi îşi continuă deplasarea, dacă pe drumul transversal nu circulă alte vehicule;
B reduce viteza, se asigură, după care intră în intersecţie;
C reduce viteza, după care traversează intersecţia.
A să reduceţi viteza doar până traversaţi calea ferată;
B să opriţi autovehiculul;
C să reduceţi viteza şi să opriţi numai dacă circulă un vehicul feroviar.
A în cazul unei opriri lungi la o trecere la nivel cu calea ferată;
B la culoarea roşie a unui semafor care, de regulă, durează foarte mult;
C la semnalul poliţistului rutier făcut în acest sens.
Explicație:
Se recomandă oprirea motorului în scopul reducerii consumului de combustibil în cazul unei opriri lungi la o trecere la nivel cu calea ferată sau la culoarea roșie a unui semafor care, de regulă, durează foarte mult. Oprirea motorului în aceste situații se recomandă doar în scopul reducerii consumului de combustibil. Trebuie să țineți cont că este doar o recomandare, nu este o obligație.
A reduceţi viteza înaintea curbei, din cauza pericolului mărit de derapare a remorcii;
B reduceţi viteza, circulaţi pe mijlocul benzii şi acceleraţi uşor când ajungeţi în vârful curbei;
C menţineţi viteza, iar în curbă frânaţi.
A de a circula pe sectoarele respective de drum fără autorizaţie de la administraţia drumurilor;
B de a circula cu un autovehicul a cărui masă totală maximă este mai mare de 3,5 tone, fără a avea montate pe roţi lanţuri sau alte echipamente antiderapante omologate;
C de a efectua depăşiri.
Regulamentul Rutier
Art. 148 - Se interzice conducatorului de autovehicul sau de tramvai:
15. sa circule cu autovehiculul cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 tone pe drumurile acoperite cu zapada, gheata sau polei, fara a avea montate pe roti lanturi sau alte echipamente antiderapante omologate, în perioadele si pe drumurile stabilite prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului;

Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.102.
(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice:
    28. conducerea autovehiculului cu masa maxima autorizata mai mare de 3,5 tone pe drumurile acoperite cu gheata, zapada sau polei, fara a avea montate pe roti lanturi sau alte echipamente antiderapante omologate;
A numărul de înmatriculare sau de înregistrare este fals;
B starea tehnică a pneurilor este necorespunzătoare;
C conducătorul auto refuză să poarte centura de siguranţă.
A pentru susţinerea părţilor lezate;
B pentru acoperirea şi pentru susţinerea rănilor, precum şi pentru oprirea hemoragiilor;
C pentru imobilizarea fracturilor.
Explicație:
Bandajele se folosesc pentru acoperirea şi pentru susţinerea rănilor, precum şi pentru oprirea hemoragiilor. Bandajul este fașa cu care se fixează pansamentul la nivelul plăgii. În lipsa acesteia se poate folosi orice alt material curat. Pansamentul este o bucată de tifon care se aplică pe o plagă, cu scopul de a preveni contaminarea sau de a opri sângerarea. Pansamentul este realizat din tifon steril, însă în lipsa acestuia se poate utiliza orice material textil, cu condiția să fie curat. Bandajele simple, fără atele sau fără ceva rigid care să susțină fractura, NU sunt de folos în cazul unei fracturi.
A zgomotul în mers sau în staţionare depăşeşte limita legală admisă;
B oglinzile retrovizoare sunt de dimensiuni mai mari;
C dispozitivul de avertizare sonoră nu este corespunzător.
Auto DRPCIV
A opriţi, deoarece semnalul vi se adresează;
B vă continuaţi deplasarea, deoarece semnalul nu vi se adresează;
C schimbaţi direcţia de mers spre stânga.
A toate vehiculele care au pătruns în sensul giratoriu, faţă de cele care urmează să pătrundă;
B toate autovehiculele care vin din faţă;
C toate vehiculele care vin din dreapta.
Auto DRPCIV
A da, deoarece a semnalizat intenţia şi din sens opus nu se apropie niciun vehicul;
B da, deoarece se află la mai mult de 150 m de calea ferată;
C nu, deoarece depăşeşte o coloană oprită la trecerea la nivel cu calea ferată.
A planificarea traseului pentru a economisi timp şi combustibil;
B evitarea zonelor cu circulaţie densă, cu lucrări pe carosabil sau cu teren accidentat;
C viteză şi acceleraţie mai mari, pentru a scurta timpul de deplasare.
A pe drumurile cu un singur sens de circulaţie;
B pe drumurile cu o lăţime mai mică de 6 m;
C în locurile unde s-ar împiedica observarea unui indicator sau a unui semnal luminos.
Regulamentul Rutier
Articolul 142 - Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
    i) în locul în care se împiedică vizibilitatea asupra unui indicator sau semnal luminos;
A în zona în care este instalat indicatorul „Staţionarea interzisă”;
B în zona indicatorului „Depăşirea interzisă”;
C în dreptul căilor de acces care deservesc proprietăţile alăturate drumurilor publice.
A părăsiţi carosabilul în timp ce rulează autovehiculul, opriţi pe banda de urgenţă şi îl semnalizaţi;
B aprindeţi luminile de poziţie;
C aprindeţi proiectoarele.