A autoturismul urmează, fără deviere, cursa volanului;
B autoturismul tinde să derapeze cu spatele spre exteriorul curbei;
C roţile din faţă se învârtesc în gol.
Auto DRPCIV
A drumul trece printr-o zonă unde cad frecvent pietre;
B drumul duce către o prăpastie;
C drumul circulă pe malul unui râu de munte.
A viteza redusă de deplasare şi mersul în coloană;
B dificultăţi în adaptarea vederii la intrarea şi la ieşirea din asemenea pasaje;
C posibilitatea existenţei unor denivelări ale părţii carosabile.
Auto DRPCIV
A vehiculele cu tracţiune animală, bicicletele şi motocicletele fără ataş;
B autoturismele, motocicletele fără ataş şi vehiculele cu tracţiune animală;
C autovehiculele, cu excepţia motocicletelor fără ataş.
Explicație:
Depasirea autovehiculelor, cu exceptia motocicletelor fara atas, intezisa La intalnirea acestui indicator depasirea autovehiculelor, cu exceptia motocicletelor fara atas, este interzisa. Conducatorul auto care intalneste acest indicator nu are voie sa depaseasca niciun vehicul cu motor, cu exceptia motocicletelor fara atas, insa are voie sa depaseasca vehicule simple (biciclete, vehicule cu tractiune animala, vehicule impinse sau trase cu bratul). Raza de actiune a indicatorului se termina la intalnirea indicatorului Sfarsitul interzicerii de a depasi sau Sfarsitul tuturor restrictiilor, daca pe acel sector de drum a mai fost stabilita vreo restrictie. De asemenea, zona de actiune a indicatorului Depasirea autovehiculelor, cu exceptia motocicletelor fara atas, intezisa mai poate fi limitata si de coltul primei intersectii pe sensul de mers (unde ii inceteaza practic actiunea).
Auto DRPCIV
A da, deoarece se aplică regula priorităţii de dreapta;
B da, deoarece vă intersectaţi cu un drum prioritar;
C nu, deoarece semaforul este pe culoarea verde.
A reduce viteza de mers şi trece de pe o bandă pe alta, asigurându-se continuu în oglinda retrovizoare;
B dacă trecerea de pe o bandă pe alta nu s-a făcut cu cel puţin 200 m înainte de intersecţie, manevra nu mai este posibilă;
C se asigură din spate şi semnalizează intenţia de a trece succesiv de pe banda întâi pe a doua, apoi pe a treia.
A primul la 90 m, al doilea la 60 m şi al treilea la 30 m;
B primul la 200 m, al doilea la 150 m şi al treilea la 100 m;
C primul la 150 m, al doilea la 100 m şi al treilea la 50 m.
A la întâlnirea indicatorului „Cedează trecerea”;
B atunci când se circulă din direcţia opusă tramvaielor, troleibuzelor şi autobuzelor oprite în staţie, pe drumurile cu o singură bandă pe sens;
C la întâlnirea indicatorului „Prioritate faţă de circulaţia din sens invers”.
A la depăşirea cu 20 km/h a vitezei maxime admise;
B la depăşirea cu mai mult de 30 km/h a vitezei maxime admise;
C la depăşirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise.
Codul Rutier (OUG 195/2002)

Art.98.
(1) Amenzile contraventionale se stabilesc în cuantumul determinat de valoarea numarului punctelor-amenda aplicate
    d) clasa a IV-a - de la 9 la 20 puncte-amenda;

Art.102.
(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice:
    e) depasirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv si pentru categoria din care face parte autovehiculul condus, constatata, potrivit legii, cu mijloace tehnice omologate si verificate metrologic.

Art.103.
(1) Suspendarea exercitarii dreptului de a conduce autovehicule se dispune:
    a) pentru o perioada de 30 de zile, daca titularul permisului de conducere a savârsit contraventii care cumuleaza 15 puncte de penalizare;
    b) pentru o perioada de 60 de zile, daca titularul permisului de conducere cumuleaza, din nou, cel putin 15 puncte de penalizare în urmatoarele 12 luni de la data expirarii ultimei suspendari a exercitarii dreptului de a conduce.
A să respectaţi cu stricteţe limitele de viteză pentru sectorul de drum pe care circulaţi;
B să reduceţi viteza până la limita la care să vă asiguraţi o bună vizibilitate şi un control deplin asupra comenzilor;
C să rulaţi cât mai aproape de axul drumului.
A Regulamentul nu prevede nimic în acest sens;
B da, cu condiţia ca acesta să nu fie deranjant din punct de vedere sonor;
C nu.
A atela să nu fie rigidă;
B nu sunt necesare criterii pentru imobilizarea fracturilor cu atele;
C atela să fie suficient de lungă.
Auto DRPCIV
A „Ocolire prin stânga”;
B „Panouri succesive pentru curbe deosebit de periculoase, la stânga”;
C „Curbă la stânga”.
A coborârea pantelor cu motorul oprit sau aducerea schimbătorului de viteze în punctul mort;
B rularea cu jocuri mari la pedala de ambreiaj sau la mecanismul de direcţie;
C aşteptarea la semafor având pedala de ambreiaj apăsată.
Auto DRPCIV
A reduceţi viteza, deoarece copilul s-ar putea întoarce pentru a lua mingea din drum;
B menţineţi viteza, deoarece copiii au fost avertizaţi şi rămân în siguranţă pe trotuar;
C măriţi viteza, deoarece copiii nu aleargă pe stradă.
A într-o zonă rezidenţială, semnalizată ca atare;
B la trecerea prin intersecţiile cu circulaţie nedirijată;
C într-o zonă pietonală, semnalizată ca atare.
Regulamentul Rutier
Art. 123 - Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h în localitati sau 50 km/h în afara localitatilor, în urmatoarele situatii:
    a) la trecerea prin intersectiile cu circulatie nedirijata;
A să reducă viteza şi să-şi continue drumul cu atenţie;
B să respecte semnificaţia culorii semaforului;
C să acorde prioritate de trecere ambulanţei.
A capacitatea de a nu intra în conflict cu organele de poliţie rutieră;
B să fiţi odihnit şi bine alimentat, pentru a nu fi obligat să opriţi pe traseu;
C menţinerea neîntreruptă a atenţiei pe toată durata deplasării.
A să reduceţi viteza autovehiculului şi să circulaţi cu atenţie;
B să opriţi autovehiculul;
C să reduceţi viteza autovehiculului şi să claxonaţi.