A ovalizarea tamburului;
B griparea rulmentilor;
C uzura exagerata a sabotilor.
A pneurile sunt bune si viteza este redusa;
B autovehiculul este dotat cu ABS;
C autovehiculul este supraincarcat.
Auto DRPCIV
A conducatorul autoturismului, deoarece nu respecta semnificatia indicatorului;
B motociclistul, deoarece circula aproape de axul drumului;
C ambii circula corect.
Regulament - Articolul 118
(1) Conducătorul de vehicul care efectuează depăşirea este obligat:
a) să se asigure că acela care îl urmează sau îl precedă nu a semnalizat intenţia începerii unei manevre similare şi că poate depăşi fără a pune în pericol sau fără a stânjeni circulaţia din sens opus;
b) să semnalizeze intenţia de efectuare a depăşirii;
c) să păstreze în timpul depăşirii o distanţă laterală suficienta faţă de vehiculul depăşit;
d) să reintre pe banda sau în şirul de circulaţie iniţial după ce a semnalizat şi s-a asigurat că poate efectua această manevră în condiţii de siguranţă pentru vehiculul depăşit şi pentru ceilalţi participanţi la trafic.
(2) Se recomandă ca la depăşirea unei biciclete distanţa laterală să fie de minimum 1,5 m.

Regulament - Articolul 119
Conducătorul de vehicul care urmează să fie depăşit este obligat:
a) să nu mărească viteza de deplasare;
b) să circule cât mai aproape de marginea din dreapta a părţii carosabile sau a benzii pe care se deplasează.
A alimentează consumatorii cu energie electrică;
B asigură funcţionarea instalaţiei de aprindere;
C asigură funcţionarea instalaţiei de răcire.
A griparea cilindrilor receptori şi a pistoanelor;
B lipsa lichidului din instalaţia de frânare;
C ruperea cablului frânei de staţionare.
A acţionaţi frâna mai des;
B reparaţi frâna într-un atelier specializat;
C nu trebuie să faceţi nimic, acest lucru este normal.
A comandă mărirea turaţiei motorului, în funcţie de sarcina transportată;
B asigură viteze diferite ale roţilor motoare la parcurgerea curbelor;
C realizează cuplarea progresivă şi decuplarea motorului de restul transmisiei.
A secţiunea pneului are formă tubulară;
B anvelopa poate funcţiona fără cameră de aer;
C anvelopa este destinată folosirii pe vreme nefavorabilă.
A cu dispozitive de culoare galbenă intermitentă;
B cu semnalul verde de forma unei săgeţi cu vârful în jos;
C cu semnul roşu în cruce.
Auto DRPCIV
A refugiu rezervat depanării;
B refugiu pentru stationarea de urgenţă;
C bandă de parcare.
A pe partea stângă;
B pe partea dreaptă;
C pe ambele părţi.
Auto DRPCIV
A restricţiile de oprire şi stationare au luat sfârşit;
B au luat sfarşit toate restricţiile;
C zona de stationare cu durata limitata a luat sfarşit.
A permite pornirea uşoară a motorului la temperaturi scăzute;
B închide şi deschide circuitul lichidului de răcire la anumite temperaturi;
C asigură răcirea lichidului de frânare.
Auto DRPCIV
A numărul de kilometri până la ieşirea de pe autostradă;
B numărul nodului rutier pe autostradă;
C indicativul drumului european.
Auto DRPCIV
A limitele generale de viteză;
B limitarea diferenţiată de viteză;
C limitările de viteză diferenţiate pe benzi.
Auto DRPCIV
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C nici unul din indicatoare.
Auto DRPCIV
A se interzice staţionarea vehiculelor , în zilele impare (fără soţ), între orele menţionate;
B se permite staţionarea vehiculelor , în zilele impare (fără soţ), între orele menţionate;
C se permite staţionarea vehiculelor în afara orelor menţionate.
A vehiculele care schimba direcţia de mers spre dreapta, faţă de cele care circulă din sens opus;
B vehiculele care traversează o intersecţie pe direcţia înainte şi întâlnesc culoarea verde a semaforului;
C vehiculele care coboară faţă de cele care urcă, dacă pe sensul de mers al celor care urcă întâlnesc un obstacol.
A asigură viteze diferite ale roţilor motoare la parcurgerea curbelor;
B comandă mărirea turaţiei motorului, în funcţie de sarcina transportată
C realizează cuplarea progresivă şi decuplarea motorului de restul transmisiei