A atela să nu fie rigidă;
B nu sunt necesare criterii pentru imobilizarea fracturilor cu atele;
C atela să fie suficient de lungă, pentru a acoperi zona de deasupra şi de sub fractură.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
17%
A de a opri hemoragia;
B de a preveni murdărirea hainelor;
C de a acoperi aspectul neplăcut al rănii.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
29%
Auto DRPCIV
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C indicatorul 3.
Dificultate Întrebare: MEDIE
56%
A în zona de acţiune a indicatorului „Drum îngustat”;
B în zona de acţiune a indicatoarelor care interzic depăşirea;
C în dreptul altui vehicul staţionat, dacă prin aceasta se stânjeneşte circulaţia a două vehicule venind din sensuri opuse.
Dificultate Întrebare: GREA
73%
A să nu pună în pericol persoane ori să cauzeze daune proprietăţii publice sau private;
B să nu fie târâtă, să nu curgă şi să nu cadă pe drumul public;
C să nu stânjenească vizibilitatea conducătorului auto şi să nu pericliteze stabilitatea sau conducerea vehiculului.
Dificultate Întrebare: MEDIE
40%
A menţine temperatura de pornire a motorului şi aeriseşte toba;
B menţine motorul cald la ralanti şi realizează frâna de motor;
C ajută la reţinerea noxelor din gazele eşapate.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
20%
A motocicletele şi mopedele;
B autovehiculele care însoţesc coloane militare sau transportă grupuri de persoane;
C autovehiculele care tractează alte vehicule sau care transportă produse periculoase.
OUG - Articolul 44

(2) În circulaţia pe autostrăzi, pe drumurile expres şi pe cele naţionale europene (E) conducătorii de autovehicule şi tractoare agricole sau forestiere sunt obligaţi să folosească şi în timpul zilei luminile de întâlnire.
(3) Conducătorii motocicletelor şi mopedelor sunt obligaţi să folosească luminile de întâlnire pe toată durata deplasării acestora pe drumurile publice.

Regulament - Articolul 114

(1) Conducătorii de autovehicule şi tramvaie sunt obligaţi să folosească instalaţiile de iluminare şi/sau semnalizare a acestora, după cum urmează:
a) luminile de poziţie sau de staţionare pe timpul imobilizării vehiculului pe partea carosabilă în afara localităţilor, de la lăsarea serii şi până în zorii zilei, ziua când plouă torenţial, ninge abundent sau este ceaţă densă ori în alte condiţii care reduc vizibilitatea pe drumul public;
b) luminile de întâlnire sau de drum, în mers, atât în localităţi, cât şi în afara acestora, după gradul de iluminare a drumului public;
c) luminile de întâlnire şi cele de ceaţă pe timp de ceaţă densă;
d) luminile de întâlnire ale autovehiculelor care însoţesc coloane militare sau cortegii, transporta grupuri organizate de persoane şi cele care tractează alte vehicule sau care transporta mărfuri ori produse periculoase, în timpul zilei;
e) luminile de întâlnire atunci când plouă torenţial, ninge abundent ori în alte condiţii care reduc vizibilitatea pe drum;
f) luminile pentru mersul înapoi atunci când vehiculul este manevrat către înapoi;
g) luminile indicatoare de direcţie pentru semnalizarea schimbării direcţiei de mers, inclusiv la punerea în mişcare a vehiculului de pe loc.
(2) ...
Dificultate Întrebare: GREA
75%
A când fulia de antrenare este dezechilibrată;
B când este puţin ulei în instalaţie;
C când motorul revine la turaţii mici.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A deschis;
B dezaburire;
C preîncălzire.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
14%
A facilitează formarea curentului electric de înaltă tensiune şi distribuirea acestuia la bujii;
B facilitează uniformizarea funcţionării motorului prin acumularea surplusului de energie debitat în timpul motor şi folosirea acestuia în ceilalţi timpi;
C asigură pătrunderea amestecului carburant în cilindri şi evacuarea gazelor arse.
Dificultate Întrebare: MEDIE
64%
A arderea amestecului carburant este mai completă, reducându-se astfel poluarea;
B lubrifiantul de pe cilindri nu se spală, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;
C puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.
Dificultate Întrebare: MEDIE
56%
A nerespectarea prevederilor privind utilizarea diagramelor tahograf sau a cartelelor tahografice atunci când vehiculul este condus de un echipaj format din mai mulţi conducători auto;
B nerespectarea obligaţiei privind introducerea datelor în tahograf;
C nerespectarea prevederilor privind reglarea ceasului tahografului şi utilizarea comutatorului.
Dificultate Întrebare: GREA
67%
A desfacerea piuliţelor conductelor de înaltă presiune;
B uzura injectoarelor;
C ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
45%
A nicio obligaţie, deoarece agenţii căilor ferate dirijează garniturile de tren;
B să vă conformaţi semnificaţiei semnalelor acestora;
C să reduceţi viteza, să vă asiguraţi, iar, dacă trenul nu este în mişcare, puteţi să continuaţi traversarea căii ferate cu atenţie.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.60.
(3) La trecerea la nivel cu o cale ferata industriala, semnalizata corespunzator, conducatorii de vehicule sunt obligati sa se conformeze semnificatiei semnalelor agentului de cale ferata.

Regulamentul Rutier
Art. 89
(1) Oprirea participantilor la trafic este obligatorie si la semnalele date de:
    c) agentii de cale ferata, la trecerile la nivel;
(2) Persoanele prevazute la alin. (1) lit. a)-d) pot efectua si urmatoarele semnale:
    a) balansarea bratului în plan vertical, cu palma mâinii orientata catre sol sau cu un mijloc de semnalizare, care semnifica reducerea vitezei;
    b) rotirea vioaie a bratului, care semnifica marirea vitezei de deplasare a vehiculelor, inclusiv grabirea traversarii drumului de catre pietoni.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
30%
A pompa de ulei;
B ruptorul-distribuitor;
C ventilatorul radiatorului.
Dificultate Întrebare: GREA
71%
A în locul unde este instalat indicatorul „Întoarcerea interzisă”;
B în dreptul unei instituţii;
C în locurile unde oprirea este interzisă, cu excepţia intersecţiilor.
Dificultate Întrebare: GREA
78%
Auto DRPCIV
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C indicatorul 3.
Dificultate Întrebare: MEDIE
64%
A planificarea traseului pentru a economisi timp şi combustibil;
B evitarea zonelor cu circulaţie densă, cu lucrări pe carosabil sau cu teren accidentat;
C viteză şi acceleraţie mai mari, pentru a scurta timpul de deplasare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A aplicarea unor comprese reci pe frunte şi bandajarea părţilor lovite;
B observarea respiraţiei şi a circulaţiei sanguine şi aplecarea capului către bărbie;
C bandajarea fracturii deschise, deschiderea căilor respiratorii dacă se impune şi culcarea victimei pe o targă plană pentru transport.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
33%
A în toate cazurile prevăzute în legislaţia rutieră pentru aplicarea legii privind circulaţia pe drumurile publice;
B preventiv, în toate situaţiile în care se prevede o stare de pericol, care poate fi evitată rulând cu o viteză inferioară;
C atunci când sunteţi obosit, indispus sau suferiţi de o afecţiune care vă diminuează capacitatea de a conduce.
Dificultate Întrebare: MEDIE
57%