A timpul în secunde, până când bujia ajunge la temperatura de autocurăţare a electrozilor;
B capacitatea bujiei de a lucra mai bine la temperaturi înalte;
C însuşirea bujiei de a conecta şi deconecta funcţionarea termostatului.
A frânarea de securitate;
B frânarea de serviciu;
C injecţia de carburant, obturând şi ieşirea gazelor de eşapament.
A ovalizării tamburului roţii respective;
B rulării cu presiune scăzută în pneuri;
C rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
A cu faţa în sus;
B cu faţa în jos;
C cu picioarele situate mai sus decât nivelul corpului.
A îi faceţi o resuscitare cardio-respiratorie;
B îi daţi câteva palme peste faţă, până îşi revine;
C începeţi respiraţia artificială.
A centrul benzii de rulare;
B flancurile benzii de rulare;
C taloanele anvelopelor.
A desfacerea piuliţelor conductelor de înaltă presiune;
B uzura injectoarelor;
C ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.
A să completaţi lichidul de frână;
B să reglaţi cursa pedalei;
C să reparaţi instalaţia de frânare într-un atelier specializat.
A să împiedice picurarea motorinei din injector, la sfârşitul injecţiei;
B să împiedice reîntoarcerea în pompa de injecţie a surplusului de motorină;
C să crească presiunea motorinei la sfârşitul injecţiei.
A utilizarea climatizării numai în cazul traseelor scurte;
B utilizarea climatizării numai pe timp de noapte;
C utilizarea climatizării numai în situaţiile absolut necesare.
A atela să nu fie rigidă;
B nu sunt necesare criterii pentru imobilizarea fracturilor cu atele;
C atela să fie suficient de lungă, pentru a acoperi zona de deasupra şi de sub fractură.
A alimentează consumatorii electrici, când motorul este oprit;
B asigură încărcarea bateriei de acumulatori şi alimentează cu energie electrică consumatorii;
C alimentează cu energie electrică farurile.
A instalaţia de aprindere;
B instalaţia de iluminare;
C sistemul de evacuare a gazelor arse.
A ferodourile sunt uzate;
B arcul de revenire a pedalei de ambreiaj este uzat;
C rulmentul de presiune este defect.
A menţine temperatura de pornire a motorului şi aeriseşte toba;
B menţine motorul cald la ralanti şi realizează frâna de motor;
C ajută la reţinerea noxelor din gazele eşapate.
A îmbâcsirea sorbului pompei de ulei;
B funcţionarea motorului la turaţii mici;
C montarea incorectă a filtrului de ulei.
A pe marginea exterioară;
B pe marginea interioară;
C pe toată lăţimea.
Explicație:
Întrebarea se referă la unghiul de cădere pozitiv (prea mare). Unghiul de cadere este pozitiv atunci cand partea superioara a rotii este inclinata spre exteriorul vehiculului. Un unghi de cadere prea mare uzeaza partile exterioare ale anvelopelor dumneavoastra. Unghiul de cadere este negativ atunci cand partea superioara a rotii este inclinata spre interiorul vehiculului. Un unghi de cadere prea mic uzeaza partile interioare ale anvelopelor.
A sursa de curent, bobina de inducţie, ruptorul-distribuitor, fişele şi bujiile;
B sursa de curent, lămpile pentru farurile luminilor de drum şi semnalizatoarele;
C conductorii electrici, întrerupătoarele şi releele de comandă.
A defectarea pompei de înaltă presiune;
B jocul mare din articulaţii;
C presiunea mare în pneurile roţilor directoare.
Explicație:
Principalele componente ale sistemului de servodirectie: caseta de directie, semi-caseta de directie, pompa de inalta presiune, rezervorul de ulei, volanul cu axul, conductele de legatura, bieletele de directie si capetele de bara. Functionarea si remedierea defectelor mecanismului de servodirectie hidraulic (Sursa: auto-tehnica.ro)
A arborele motorului;
B roţile autovehiculului;
C arborele de transmisie (cardanic).