A folosirea unei presiuni exagerat de mari în pneuri faţă de cea recomandată;
B rularea cu autovehiculul supraîncărcat;
C rularea cu o presiune mult mai mică decât cea indicată de uzina constructoare.
A contactul aprinderii, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie, ruptorul şi condensatorul;
B bateria de acumulatori şi conductorii electrici aferenţi;
C luminile de întâlnire, de drum şi de poziţie.
Auto DRPCIV
A să traverseze intersecţia, încadrându-se cât mai aproape de axul drumului, şi să înainteze cât este posibil;
B să traverseze intersecţia şi să oprească cât mai aproape în spatele autobuzului 2;
C să aştepte deblocarea circulaţiei şi reapariţia semnalului verde.
A dozarea optimă a amestecului carburant, în funcţie de sarcină, de turaţie, de temperatura lichidului de răcire, de avansul la aprindere şi de conţinutul gazelor de eşapare;
B pulverizarea benzinei de către jiclorul principal al carburatorului;
C reluarea ciclului de funcţionare a instalaţiei de alimentare cu benzină.
A când partea carosabilă este acoperită cu mâzgă sau piatră cubică umedă;
B pe poduri şi sub poduri;
C la trecerea prin intersecţii dirijate.
A părăsiţi imediat postul de comandă, pentru a nu fi accidentat de tren;
B încercaţi în mod repetat să porniţi motorul, pentru a degaja calea ferată;
C scoateţi imediat pasagerii din vehicul şi eliberaţi platforma căii ferate, iar dacă nu este posibil, semnalizaţi prezenţa vehiculului cu orice mijloc adecvat.
A la depăşirea autobuzelor;
B la depăşirea bicicletelor;
C la depăşirea camioanelor.
A scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
B prezenţa impurităţilor în electrolit;
C nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
A nicio obligaţie;
B acordaţi prioritate de trecere mijloacelor de transport public de persoane;
C acordaţi prioritate de trecere atât vehiculelor care circulă din sens opus, cât şi pietonilor aflaţi în traversare pe culoarea verde, pe sensul de mers.
A arborele cotit al motorului;
B axul secundar al cutiei de viteze;
C axa cu came.
A vă continuaţi deplasarea, deoarece semnalul verde vă permite acest lucru;
B claxonaţi şi găsiţi o modalitate de a avansa printre celelalte vehicule;
C opriţi şi aşteptaţi deblocarea, după care pătrundeţi în intersecţie pe semnalul verde al semaforului.
A apariţia unei spume de culoare gălbuie pe joja de nivel a uleiului;
B funcţionarea neregulată a motorului;
C diminuarea nivelului apei în radiator.
A într-o rotaţie completă a arborelui motor;
B în două rotaţii complete ale arborelui motor;
C în patru rotaţii complete ale arborelui motor.
A să profereze injurii;
B să săvârşească acte sau gesturi obscene;
C să adreseze celorlalţi participanţi la trafic expresii jignitoare sau vulgare.
Auto DRPCIV
A da, deoarece autobuzul face excepţie, fiind un mijloc de transport public de persoane;
B da, deoarece autobuzul nu figurează în categoriile de vehicule care apar pe indicator;
C nu, deoarece indicatorul interzice accesul autovehiculelor, categorie din care face parte şi autobuzul.
A de a lua legătura cu dispeceratul;
B de a înregistra corect şi distinct perioadele de activitate;
C de a mări sau micşora efectul sonor.
A uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;
B dezechilibrarea roţilor directoare;
C griparea pivoţilor fuzetelor.
A transmite, modifică şi distribuie momentul forţei de la motor la roţile motoare;
B transmite lichidul de la pompe de receptori;
C distribuie uniform presiunea la toţi cilindrii de frână.
A luminile intermitente de avertizare ale autobuzelor şcolare vă obligă să opriţi;
B circulaţi cu atenţie sporită;
C nu aveţi nicio obligaţie.
Explicație:
În situația în care întâlniți un autobuz școlar care oprește, indiferent dacă are sau nu luminile de avarie aprinse, trebuie să circulați cu atenție sporită deoarece copii sunt imprevizibili și pot traversa fără să se asigure. Legislația rutieră din România nu obligă la oprire în această situație. Dacă șoferul autobuzului școlar pune în funcțiune luminile de avarie, o face pentru a avertiza ceilalți participanți la trafic că acesta constituie un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic, iar din punct de vedere al conduitei preventive se recomandă reducerea vitezei și sporirea atenției.
Regulamentul Rutier
Art. 114
(5) Luminile de avarie se folosesc în următoarele situaţii:
b) când vehiculul se deplasează foarte lent şi/sau constituie el însuşi un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic;
A nicio obligaţie, deoarece agenţii căilor ferate dirijează garniturile de tren;
B să vă conformaţi semnificaţiei semnalelor acestora;
C să reduceţi viteza, să vă asiguraţi, iar, dacă trenul nu este în mişcare, puteţi să continuaţi traversarea căii ferate cu atenţie.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Art.60.
(3) La trecerea la nivel cu o cale ferata industriala, semnalizata corespunzator, conducatorii de vehicule sunt obligati sa se conformeze semnificatiei semnalelor agentului de cale ferata.

Regulamentul Rutier
Art. 89
(1) Oprirea participantilor la trafic este obligatorie si la semnalele date de:
    c) agentii de cale ferata, la trecerile la nivel;
(2) Persoanele prevazute la alin. (1) lit. a)-d) pot efectua si urmatoarele semnale:
    a) balansarea bratului în plan vertical, cu palma mâinii orientata catre sol sau cu un mijloc de semnalizare, care semnifica reducerea vitezei;
    b) rotirea vioaie a bratului, care semnifica marirea vitezei de deplasare a vehiculelor, inclusiv grabirea traversarii drumului de catre pietoni.