A consola față;
B masa încarcată maxim admisă;
C raza de virare;
D sarcina utilă.
A ampatamentul;
B numărul de locuri, inclusiv locul șoferului;
C raza de virare;
D sarcina utilă.
A aderenței dintre pneuri și calea de rulare;
B condițiilor de confort și de siguranță a deplasării;
C presiunilor în pneuri;
D ținutei de drum a autovehiculului.
A condițiilor de confort și de siguranță a deplasării;
B forței de tracțiune la roțile motrice;
C poziției centrului de greutate al autovehiculului;
D presiunilor în pneuri.
A confortul și siguranța deplasării;
B distanța de frânare necesară opririi autovehiculului în condiții de siguranță;
C maniabilitatea autovehiculului;
D usurința accesării comenzilor autovehiculului.
A confortul și siguranța deplasării;
B consumul de combustibil;
C maniabilitatea autovehiculului;
D usurința accesării comenzilor autovehiculului.
A la abordarea sau traversarea sectoarelor de drum care prezintă potențiale riscuri sau pericole;
B la intrarea în autogări, curți sau garaje;
C la pregătirea abordării unui sector de drum în rampă;
D la traversarea trecerilor la nivel cu calea ferată.
A confortul și siguranța deplasării;
B inerția autovehiculului;
C maniabilitatea autovehiculului;
D usurința accesării comenzilor autovehiculului.
A la abordarea sau traversarea sectoarelor de drum care prezintă potențiale riscuri sau pericole;
B la efectuarea manevrelor de ieșire de pe partea carosabilă;
C la încetinire, în mod combinat cu utilizarea controlată a sistemelor de frânare;
D la traversarea trecerilor la nivel cu calea ferată.
A diminuează confortul conducătorului și al pasagerilor;
B obturează vizibilitatea pentru ceilalți participanți la trafic;
C se modifică ținuta de drum și comportamentul autovehiculului în viraje;
D supraincarcarea nu afectează siguranța și confortul deplasării.
A înalțimea vehiculului;
B masa autovehiculului și gradul de încarcare;
C presiunea în pneuri;
D treapta de viteză cuplată.
A crește distanța de frânare;
B diminuează confortul conducătorului și al pasagerilor;
C obturează vizibilitatea pentru ceilalți participanți la trafic;
D supraincarcarea nu afectează siguranța și confortul deplasării.
A aderența și viteza autovehiculului;
B lungimea vehiculului;
C presiunea în pneuri;
D treapta de viteză cuplată.
A condițiile meteorologice nefavorabile;
B defecțiunile tehnice;
C erorile umane;
D infrastructura.
A imobilizarea vehiculului;
B prejudicierea imaginii reprezentative a firmei;
C timpul pierdut;
D toate cele trei variante constituie costuri suplimentare.
A distanta de siguranta insuficienta;
B neadaptarea vitezei;
C neatentia;
D pierderea aderentei.