A ampatamentului autovehiculului;
B confortul şi siguranţa deplasării;
C distanţa de frânare necesară opririi autovehiculului în condiţii de siguranţă;
D uşurinţa accesării comenzilor autovehiculului.
A acceleraţiei gravitaţionale;
B ecartamentului autovehiculului;
C presiunilor în pneuri;
D ţinutei de drum a autovehiculului.
A categoria vehiculului;
B consumul de combustibil;
C funcţionarea retarderului;
D masele maxime autorizate pe axe.
A creşte ampatamentul autovehiculului;
B diminuează confortul conducătorului şi al pasagerilor;
C obturează vizibilitatea pentru ceilalţi participanţi la trafic;
D se modifica ţinuta de drum şi comportamentul autovehiculului în viraje.
A funcţionarea ABS-ului;
B inerţia autovehiculului;
C masa încărcată maxim admisă din punct de vedere tehnic;
D raportul putere/masă proprie exprimat în KW/kg.
A creşte distanţa de frânare;
B creşte ecartamentul autovehiculului;
C diminuează confortul conducătorului şi al pasagerilor;
D obturează vizibilitatea pentru ceilalţi participanţi la trafic.
A în condiţiile în care conducătorul auto intervine cu promptitudine printr-o manevrare corespunzătoare a volanului, se pot elimina toate riscurile specifice abordării virajelor;
B riscuri determinate de acvaplanarea inevitabilă;
C riscuri determinate de blocarea diferenţialului;
D riscuri legate de răsturnarea vehiculului.
A în condiţiile în care conducătorul auto intervine cu promptitudine printr-o manevrare corespunzătoare a volanului, se pot elimina toate riscurile specifice abordării virajelor;
B riscuri determinate de acvaplanarea inevitabilă;
C riscuri determinate de blocarea diferenţialului;
D riscuri legate de derapajul vehiculului.
A alinieze vehiculul pe traiectorie circulară;
B deplaseze pasagerii şi marfa înspre exteriorul virajului;
C deplaseze pasagerii şi marfa înspre interiorul virajului;
D mărească viteza de deplasare a autovehiculului.
A centrul de greutate al autovehiculului se găseşte la o înălţime mare în raport cu solul;
B centrul de greutate al autovehiculului se găseşte la o înălţime mică în raport cu solul;
C forţa centrifugă este inferioară aderenţei;
D mişcările longitudinale ale autovehiculului sunt mai mari decât cele laterale.
A forţa centrifugă este inferioară aderenţei;
B forţa centrifugă este superioară aderenţei;
C forţa centripedă este superioară aderenţei;
D forţa de tracţiune este inferioară aderenţei.
A accelerare de 0,5 x g (acceleraţie gravitaţională);
B accelerare de 0,8 x g (acceleraţie gravitaţională);
C decelerare de 0,5 x g (acceleraţie gravitaţională);
D decelerare de 0,8 x g (acceleraţie gravitaţională).
A accelerare de 0,5 x g (acceleraţie gravitaţională)
B accelerare de 0,8 x g (acceleraţie gravitaţională)
C decelerare de 0,5 x g (acceleraţie gravitaţională)
D decelerare de 0,8 x g (acceleraţie gravitaţională)
A sunt adaptate pentru masa proprie a vehiculului respectiv;
B sunt adaptate pentru fixarea mărfii respective;
C sunt adaptate pentru fixarea suprastructurii vehiculului de şasiu;
D sunt adaptate pentru viteza comercială de circulaţie a vehiculului respectiv.
A instrucţiunile privind sistemele de fixare a încărcăturii în transportul rutier de mărfuri elaborate de I.S.C.T.R.;
B recomandările europene privind cele mai bune practici în domeniul fixării încărcăturii pentru transportul rutier;
C Regulamentul (CE) nr. 1072/2009 privind normele comune privind accesul la piaţa transportului rutier de mărfuri;
D Regulamentul Tehnic în Transportul Rutier R.N.T.R. 22 – privind sistemele de fixare a încărcăturii vehiculelor elaborat de R.A.R..
A forţa exercitată asupra lor este mai mare decât sarcina nominală pentru care au fost construite;
B nu prezintă noduri sau elemente deteriorate;
C sunt adaptate pentru fixarea şasiului;
D sunt realizate din componente galvanizate pentru o bună rezistenţă la frecare.
A sunt conforme cu prescripţiile tehnice elaborate de I.S.C.T.R.;
B sunt conforme cu specificaţiile tehnice privind construcţia vehiculelor rutiere de marfă;
C sunt conforme cu standardele europene şi/sau internaţionale în vigoare în domeniu;
D sunt conforme cu standardele şi normativele în vigoare elaborate de A.R.R..
A evitarea alunecării dintre încărcătură şi partea carosabilă;
B evitarea alunecării încărcăturii în viraje;
C evitarea alunecării suprastructurii vehiculului;
D evitarea alunecării şasiului.
A masa proprie a vehiculului;
B masa şasiului;
C masele maxime admise pe axe;
D viteza comercială impusă pentru efectuarea cursei.