A mai mic decât momentul motor;
B mai mare decât momentul motor;
C egal cu momentul motor;
D în funcție de poziția clapetei de accelerație, poate fi mai mic sau mai mare decât momentul motor.
A egală cu turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor;
B egală cu turația corespunzătoare momentului maxim realizat de motor;
C mai mică decât turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor;
D mai mare decât turația corespunzătoare puterii maxime realizate de motor.
A limitează solicitările mecanice și termice ale motorului;
B permite creșterea momentului motor la urcarea rampelor;
C permite creșterea puterii motorului la demarare;
D micșorează consumul de combustibil prim limitarea vitezei maxime a autovehiculului.
A utilizarea motorului la o turație mai mică decât turația minimă de funcționare stabilă a acestuia;
B mersul înapoi al autovehiculului fără inversarea sensului de rotație al motorului;
C amortizează șocurile și vibrațiile provocate de denivelările drumului;
D modificarea forței de tracțiune în funcție de variația rezistențelor la înaintare.
A să se utilizeze treptele inferioare ale cutiei de viteze;
B să se acționeze sistemul intarder;
C să se ruleze în treapta de priză directă;
D să se utilizeze treapta cea mai rapidă a cutiei de viteze.
A suspensia;
B cutia de viteze;
C mecanismul de direcție;
D ambreiajul.
A diferențialul;
B suspensia;
C sistemul de frânare;
D mecanismul de direcție.
A amplifică/multiplică momentul motor transmis la roțile motrice;
B asigură transmiterea fluxului de putere, de la motor la roțile motrice;
C amortizează șocurile și vibrațiile provocate de denivelările drumului;
D permite schimbarea direcției de mers a autovehiculului prin manevrarea roților.
A cutia de viteze;
B transmisia cardanică;
C ambreiajul;
D transmisia principală.
A amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
B distribuie momentul motor la roțile motrice;
C permite întreruperea temporară a transmiterii fluxului de putere;
D permite cuplarea progresivă a motorului cu transmisia.
A protejează transmisia de șocuri și la suprasarcini;
B amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
C distribuie momentul motor la roțile motrice;
D permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite.
A permite mersul înapoi fără inversarea sensului de rotație al motorului;
B permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite în curbe;
C permite schimbarea direcției de mers prin manevrarea roților de direcție;
D permite întreruperea transmiterii fluxului de putere de la motor la roțile motrice.
A amplifică momentul motor transmis la roțile motrice;
B permite compensarea variațiilor de poziție relativă a componentelor transmisiei;
C distribuie momentul motor la roțile motrice;
D permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite.
A amortizează șocurile provocate de denivelările drumului;
B permite modificarea raportului de transmitere a momentului motor la roțile motrice;
C menține contactul dintre roți și drum;
D permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite în curbe.
A permite întreruperea transmiterii fluxului de putere;
B decuplează motorul de transmisie;
C protejează transmisia de șocuri și la suprasarcini;
D permite ca roțile motrice să ruleze cu turații diferite.
A schimbarea treptei de viteză fără utilizarea ambreiajului;
B ambreiere bruscă, concomitent cu accelerarea progresivă;
C evitarea acționării pedalei de accelerație după eliberarea pedalei de ambreiaj;
D sincronizarea corespunzătoare a acționării pedalei de ambreiaj cu cea de accelerație.