A cresterea eficientei sistemului de frânare;
B micșorarea uzurii pneurilor;
C pierderea controlului direcției;
D pierderea stabilitatii autovehiculului.
A arbore cardanic dezechilibrat;
B roți dezechilibrate care ating în tamburii de frână;
C exces de lubrifiant la rulmenți care s-a extins și pe garniturile de fricțiune;
D garniturile de fricțiune uzate.
A deconectează întrerupătorul automat, opreşte troleibuzul, îl asigură şi conectează captatoarele la reţea, când acestea au sărit de pe fir;
B anulează soneria;
C oprește troleibuzul și conectează captatoarele la rețea;
D așteaptă echipa de intervenție.
A traductorul frânei de accelerație este defect;
B traductorul pedalei de frână este defect;
C placa de tensiune a bateriei defectă;
D lipsă tensiune în linie.
A Mecanismul bielă-manivelă;
B unghiul de bracare;
C manevrabilitatea troleibuzului;
D aderenţa pneu-cale de rulare.
A pleacă din staţii;
B la semafoare care indică oprirea;
C la urcarea rampelor;
D toate variantele sunt valabile.
A 36 de ore;
B 40 de ore;
C 50 de ore;
D 48 de ore.
A amplifica momentul motor transmis la rotile motrice;
B distribuie momentul motor la rotile motrice;
C permite ca rotile motrice sa ruleze cu turații diferite;
D permite compensarea variatiilor de pozitie relativa a componentelor transmisiei.
A când un călător solicită acest lucru;
B în cazul unor blocări, avarii sau accidente;
C de fiecare dată când oprește troleibuzul;
D nu este permis niciodată.
A siguranțele principale ale sistemului de informare și avertizare sunt arse;
B siguranțele principale ale rețelei și ale circuitului de alimentare sunt arse;
C siguranțele principale ale variatoarelor de tensiune și tracțiune sunt arse;
D siguranțele principale ale circuitului de comandă sunt arse.
A tensiunea în rețeaua de alimentare este sub valoarea minimă;
B valoare mare a tensiunii bateriilor care conduce la supraîncălzirea acestora;
C tensiune periculoasă la caroserie și la anvelope;
D tensiune periculoasă la caroserie.
A scăderea concentrării;
B scăderea timpului de reacţie;
C scăderea timpului de anticipare;
D scăderea timpului de observare a potenţialelor pericole.
A arborii planetari;
B diferentialul;
C transmisia cardanica;
D transmisia principala.
A bine fixate și închise cu sisteme de închidere nedemontabile;
B bine fixate și închise cu dibluri pentru a nu permite deschidere accidentală în mers;
C bine fixate și închise cu mecanismul de închidere în stare de funcționare;
D bine fixate cu holsuruburi pentru a nu permite deschidere accidentală în mers.
A brusc;
B în mod continuu;
C până la blocarea roților;
D treptat si controlat.
A frâna brusc;
B va realiza o frână de motor, iar după încetinirea mersului va frâna uşor la oprire;
C va braca volanul în sensul invers al deplasării autovehiculului;
D lăsa liber volanul.
A de la sol sau de pe acoperişul autovehiculului, conectarea pe firele aeriene de contact în ordine captatorul dreapta primul, stânga cel de-al doilea, deconectare invers;
B de la sol, cu mănuşi electroizolante. La conectarea captatorilor pe firele aeriene de contact se conectează întâi captatorul drept apoi cel stâng, la deconectare invers;
C de la sol, fără mănuşi electroizolante, la conectare pe firele aeriene de contact, întâi captatorul din dreapta apoi cel din stânga, iar la deconectare invers;
D indiferent de unde.