A porţiunea care străbate zone de munte, cu serpentine;
B porţiunea cu trafic aglomerat;
C întreg itinerariul;
D porţiunea de trafic urban.
A deoarece crește eficiența sistemului de frânare în aceste conditiiiții;
B deoarece scade temperatura jantelor;
C deoarece distanţa de oprire este mult mai mare;
D deoarece crește aderența pneu-cale de rulare.
A blocarea diferentialului pentru evitarea patinarii rotii cu aderenta mai scazuta;
B blocarea rotilor în cazul frânarilor de urgenta;
C creșterea aderentei la frânare;
D evitarea blocarii rotilor si creșterea eficientei frânarii.
A realizează legătura între diferențial și arborii planetari cu ajutorul articulațiilor cardanice;
B realizează legătura între arborii planetari și roțile autovehiculului cu ajutorul cuplei de izolație și a articulațiilor cardanice;
C realizează legătura dintre diferențial și roți permițând ca roțile aceleiași punți să ruleze ci viteze diferite;
D realizează legătura între motorul electric de tracțiune și transmisia principală cu ajutorul articulațiilor cardanice.
A deconectează întrerupătorul automat, aduce captatorii în liră, scoate cheia din contact şi conectează motorul electric al frânei de staționare;
B acționează frâna de staționare, deconectează întrerupătorul automat, scoate cheia din contact şi deconectează cablul purtător al firului de contact;
C acționează frâna de staționare, deconectează întrerupătorul automat, scoate cheia din contact şi deconectează firul de contact;
D acționează frâna de staționare, deconectează întrerupătorul automat, aduce captatorii în liră, scoate cheia din contact şi închide uşile.
A capacitatea conducătorului auto de a fi în permanenţă atent asupra aparaturii de bord şi a funcţionării autovehiculului;
B capacitatea conducătorului auto de a-şi adapta stilul de conducere în funcţie de condiţiile atmosferice;
C capacitatea conducătorului auto de a fii în permanenţă atent şi pregătit pentru a intervenii cu promptitudine pentru evitarea unui accident;
D capacitatea conducătorului auto de a fi în permanenţă atent la potenţialele pericole venite din partea clienţilor.
A conducătorului auto;
B personalului cu funcții care concură la siguranța rutieră;
C persoanei desemnate să conducă permanent și efectiv activitatea de transport activitatea de transport rutier;
D coordonatorului de transport.
A asigura alimentarea motorului cu amestec carburant;
B asigura transmiterea fluxului de putere, de la motor la rotile motrice;
C dezvolta puterea necesara propulsarii autovehiculelor;
D transforma energia chimica a combustibililor în energie mecanica.
A transmiterea cuplului motor de la motor la diferențial;
B transmiterea cuplului motor de la cuplajul cardanic la arborele cardanic;
C transmiterea cuplului motor de la diferenţial la roţile motoare;
D transmiterea cuplului motor de la arborele cardanic la transmisia principală.
A şoferul de manevră sau instructorul manevrant;
B şeful staţiei de mişcare;
C maistrul de serviciu;
D managerul de transport.
A imediată şi îndepărtată;
B stabilă și mobilă;
C concentrată şi distributivă;
D atentă şi diminuată.
A să fie curate, fără noduri și cârligele de arimare fără urme de coroziune
B să fie curate, să nu prezinte noduri, fisuri, tăieturi și umezite corespunzător
C să fie curate, fără noduri şi fixate corespunzător
D să fie unse cu vaselină electroizolantă