Pentru vizarea autorizației de transport se verifică:
12 octombrie 2024Practicarea în mod repetat a unor proceduri vizând evaziunea fiscală, se sancţionează prin:
12 octombrie 2024
Accesul la piață
Ce documente are obligația operatorul de transport rutier, conform legislației în vigoare, să dețină la sediul situat pe teritoriul României în incinta căruia își păstrează documentele de lucru?
(Pentru un răspuns corect precizați minim cinci astfel de documente).
RĂSPUNS:
Operatorul de transport are obligația să dețină la sediu următoarele documente:
- cărțile de identitate ale vehiculelor, în original pentru cele deținute în proprietate și în copie pentru cele deținute cu orice alt titlu
- documentele doveditoare din care să rezulte că deține vehicule cu orice alt titlu, în original avizele medicale și psihologice valabile pentru conducătorii auto
- toate documentele din care reiese menținerea condițiilor de acces la profesie și la piață documentele doveditoare din care să rezulte angajarea în condiții legale a persoanelor cu funcții care concură la siguranța circulației
- documentele doveditoare din care să rezulte angajarea în condiții legale a persoanelor cu funcții care concură la siguranța circulației;
- documentele privind întreținerea vehiculelor pentru o perioadă de 18 luni, care să conțină minimum informațiile privind: informări legate de sesizările conducătorilor auto privind starea tehnică a vehiculului, rezoluții ale managerului de transport, modalitatea de soluționare și documente justificative, după caz.