13 octombrie 202485Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Efectul de încetinire produs de activarea sistemelor de frânare de încetinire se poate realiza prin:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202435Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Consumul de combustibil la viteză constantă este dependent de:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202458Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Sistemele de frânare de încetinire de tip retarder/intarder pot fi de tip:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202419Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care este rolul diferențialului?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202494Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Sistemele de frânare de încetinire de tip retarder/intarder pot fi de tip:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202480Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Prin îndeplinirea cărei proceduri, dintre cele enumerate, se pot diminua șocurile provocate în transmisie la schimbarea treptelor de viteză?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202447Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Marimea forței de frânare a autovehiculului, ce rezultă ca urmare a activării retarderului hidraulic, depinde de:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202465Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Consumul specific de combustibil al motorului este:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202415Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care este rolul diferențialului?[afiseaza_intrebare_drpciv]