13 octombrie 202457Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Gradul de încarcare al autovehiculului influențează în mod direct și determinant:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202431Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024În conditiile rulajului în palier la viteza de croaziera de 60 km/h, sesizati ca motorul functioneaza în intervalul de turatii economice atât în treapta a V-a, cât si în treapta a VI-a. În conditiile date, cuplarea carei trepte de viteza conduce la reducerea semnificativa a consumului de combustibil?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202417Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Gradul de încarcare al autovehiculului influențează în mod direct și determinant:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202452Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Cum influențează frânarile puternice și accelerările rapide consumul de combustibil?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202454Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Gradul de încarcare al autovehiculului influențează în mod direct și determinant:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202474Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Echipamentele de siguranță cu care sunt dotate autovehiculele pot acționa asupra:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202494Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024La demaraj și la accelerări, din considerente de siguranță, exploatarea eficientă și economică a autovehiculelor impune ca operațiunile de schimbare a treptelor de viteză superioare să se inițieze:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202494Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024În curbă forța centrifugă tinde să:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202474Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024În masura în care condițiile de circulație permit, în care din situațiile enumerate ar fi de recomandat să se exploateze în mod rațional posibilitatea valorificării inerției autovehiculului?[afiseaza_intrebare_drpciv]