13 octombrie 202461Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Conform Convenţiei C.M.R. operatorul de transport este răspunzător pentru:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202473Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024La dublarea vitezei de deplasare, în aceleași condiții de drum, distanța de frânare necesară pentru oprirea vehiculului crește de aproximativ:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202499Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024În aceleași condiții de drum, distanța necesară pentru oprirea unui autovehicul de mare tonaj, față de cea necesară pentru oprirea unui autoturism este:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202427Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Viteza maximă reglată la limitatoarele de viteză care echipează autovehicule concepute şi construite pentru transportul de mărfuri, nu trebuie să depăşească:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202454Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Pentru a controla un derapaj, va trebui sa:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202479Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Operatorul de transport are obligaţia să asigure existenţa la bordul vehiculelor in cazul transportului rutier de mărfuri în trafic internaţional in Turcia:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202450Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Cine are obligaţia să verifice exactitatea menţiunilor din scrisoarea de transport CMR?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202478Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Cele mai multe accidente de circulație au drept cauză:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202466Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024A conduce preventiv înseamnă:[afiseaza_intrebare_drpciv]