13 octombrie 2024Conform Convenţiei C.M.R. operatorul de transport este răspunzător pentru:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 2024La dublarea vitezei de deplasare, în aceleași condiții de drum, distanța de frânare necesară pentru oprirea vehiculului crește de aproximativ:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 2024În aceleași condiții de drum, distanța necesară pentru oprirea unui autovehicul de mare tonaj, față de cea necesară pentru oprirea unui autoturism este:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 2024Viteza maximă reglată la limitatoarele de viteză care echipează autovehicule concepute şi construite pentru transportul de mărfuri, nu trebuie să depăşească:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 2024Operatorul de transport are obligaţia să asigure existenţa la bordul vehiculelor in cazul transportului rutier de mărfuri în trafic internaţional in Turcia:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 2024Cine are obligaţia să verifice exactitatea menţiunilor din scrisoarea de transport CMR?[afiseaza_intrebare_drpciv]