13 octombrie 2024100Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024După momentul în care se realizează evaluarea, există următoarele forme de evaluare a elevilor:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202479Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Rezultatele pregătirii se compartimentează în următoarele structuri achizitive:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202428Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Exercițiul pe care-l executați cu elevii se repetă:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202449Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Rezultatele pregătirii se compartimentează în următoarele structuri achizitive:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202452Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Evaluarea formării priceperilor și deprinderilor trebuie efectuată:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202458Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024La elaborarea unui plan de lecție, trebuie să aveți în vedere să dezvoltați următorul cuprins:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202458Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Lecția de formare a priceperilor și deprinderilor are următoarea structură:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202489Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Totalitatea trebuințelor, intereselor, idealurilor și mobilelor care incită, susțin energetic și direcționează desfășurarea activității de învățare definește:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202424Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Ce reprezintă studiul de caz?[afiseaza_intrebare_drpciv]