13 octombrie 202416Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Efectul de încetinire produs de activarea sistemelor de frânare de încetinire se poate realiza prin:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202487Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care sunt riscurile exploatării retarderului?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202442Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care din afirmațiile următoare, referitoare la placardarea containerelor încărcate cu colete aflate într-un lanț de transport, vi se par corecte?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202492Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Sistemele de frânare de încetinire de tip retarder/intarder pot fi de tip:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202485Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care din procedurile de mai jos sunt de urmat la coborârea pantelor lungi cu succesiuni de curbe, în ceea ce privește exploatarea rațională a retarderului în condiții de siguranță și confort?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202428Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Marcarea coletelor cu numere ONU de identificare a substanțelor sau obiectelor periculoase:[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202476Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Coborâti o pantă cu retarderul activat. Se modifică forța de frânare dezvoltată de retarder în urma eventualei schimbari de treaptă de viteza, sau pe parcursul efectuării acestor operatiuni?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202492Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Care dintre următoarele pericole sunt considerate pericole secundare ale clasei 5.1?[afiseaza_intrebare_drpciv]
13 octombrie 202436Publicat de Daniel Balan la 13 octombrie 2024Sistemele de frânare de încetinire de tip retarder/intarder pot fi de tip:[afiseaza_intrebare_drpciv]