Este amplaseaza in locurile unde exista frecvent curenti puternici de aer care pot afecta circulatia rutiera. Conducatorii auto trebuie sa fie atenti la trecerea pe langa un autovehicul cu gabarit mare deoarece se poate forma fenomenul de absorbtie.
Se amplaseaza pe drumurile publice ce trec pe sub culoarele aeriene din apropierea aeroporturilor, pentru a atentiona conducatorul auto de zgomotul puternic sau de zborurile la joasa inaltime a avioanelor.
Este intalnit la iesirea de pe un drum public cu sens unic. Are rolul de a atentiona conducatorul auto ca pe sectorul de drum urmator se va circula in ambele sensuri.
Se amplaseaza cu 50-200 m inaintea locului periculos, in orice situatie periculoasa care nu este prevazuta cu un indicator de avertizare specific. La intalnirea acestui indicator, conducatorului auto ii este recomandat preventiv sa reduca viteza si sa circule cu atentie […]
Este un indicator care modifica regimul normal de desfasurare a circulatiei. Conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la max. 30 km/h in localitate, respectiv max. 50 km/h in afara localitatii.
Este amplasat numai in afara localitatilor, la 50-200 m inaintea unei intersectii nedirijate de drumuri din aceeasi categorie. In aceasta intersectie se aplica regula prioritatii de dreapta iar conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la max. 30 km/h in […]
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.