Este un indicator care modifica regimul normal de desfasurare a circulatiei. Conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la max. 30 km/h in localitate, respectiv max. 50 km/h in afara localitatii.
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.
Este amplasat numai in afara localitatilor, la 50-200 m inaintea unei intersectii nedirijate de drumuri din aceeasi categorie. In aceasta intersectie se aplica regula prioritatii de dreapta iar conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la max. 30 km/h in […]
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.
Se instaleaza in afara localitatilor, pe drumurile cu prioritate, la 100-200 m de intersectia cu un drum fara prioritate si are rolul de a confirma prioritatea celui care intalneste acest indicator.
Se amplaseaza la 50 m (in localitate)/ 150 m (in afara localitatilor) inainte de trecerea la nivel cu o cale ferata cu bariere sau semibariere. Conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la intalnirea acestui indicator (la mai putin de […]
Se amplaseaza la 50 m (in localitate) / 150 m (in afara localitatilor) inainte de trecerea la nivel cu o cale ferata fara bariere. La intalnirea acestui indicator, conducatorul auto este obligat sa opreasca pentru a se asigura, inainte de […]