A beţi o cafea rece;
B faceţi pauze corespunzătoare pentru odihnă;
C măriţi volumul radioului.
A contactul aprinderii, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie, ruptorul şi condensatorul;
B bateria de acumulatori şi conductorii electrici aferenţi;
C luminile de întâlnire, de drum şi de poziţie.
A în zonele unde sunt interzise oprirea şi staţionarea;
B pe drumurile publice cu sens unic;
C la schimbarea direcţiei de mers prin viraje.
A scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
B prezenţa impurităţilor în electrolit;
C nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
A defecţiunilor la mecanismul de direcţie;
B înţepenirii sateliţilor diferenţialului pe axe;
C încărcării neuniforme a autovehiculului.
A numărul de rotaţii transmis roţilor motoare;
B numărul de rotaţii efectuate de arborele cotit într-un minut;
C numărul de rotaţii efectuate de ventilatorul radiatorului într-un minut.
A uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;
B dezechilibrarea roţilor directoare;
C griparea pivoţilor fuzetelor.
A cunoaşterea normelor de circulaţie şi a regulilor de conducere a autocamionului;
B capacitatea de a fi politicos şi disciplinat în traficul rutier;
C încadrarea în baremurile legale privind sănătatea.
A când autocamionul a rămas în pană sau a fost avariat, fiind imobilizat pe carosabil;
B când autocamionul se deplasează foarte lent şi constituie un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic;
C când se blochează circulaţia pe sensul de mers.
A într-o rotaţie completă a arborelui motor;
B în două rotaţii complete ale arborelui motor;
C în patru rotaţii complete ale arborelui motor.
A nerespectării interdicţiei de a deschide uşile autovehiculului în timpul mersului;
B utilizării detectoarelor radar;
C nerespectării regulilor de circulaţie la trecerea unei coloane oficiale.
A viteza prevăzută de Regulament pentru categoria de drum pe care circulaţi în acel moment;
B viteza care să vă confere siguranţa că puteţi opri şi evita orice eveniment rutier, fără a intra în derapaj;
C în această situaţie nu trebuie să circulaţi cu mai mult de 20 km/h.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Articolul 48 - Conducătorul de vehicul trebuie să respecte regimul legal de viteză şi să o adapteze în funcţie de condiţiile de drum, astfel încât să poată efectua orice manevra în condiţii de siguranţă.

Regulamentul Rutier
Articolul 123 - Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteza care să nu depăşească 30 km/h în localităţi sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:
    e) când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheaţă, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;
Auto DRPCIV
A accesul autovehiculelor destinate transportului de mărfuri;
B accesul tuturor autovehiculelor;
C accesul maşinilor destinate transporturilor speciale (produse periculoase, autoutilaje speciale).
A demarorul, contactul de pornire cu cheie, conductoarele de legătură şi bateria de acumulatori;
B mecanismul bielă-manivelă, carburatorul şi rezervorul de combustibil;
C roţile motoare, punţile, ambreiajul şi racul fixat pe arborele motor.
A turaţiei mici a motorului;
B turaţiei excesive a motorului;
C uzurii grupului saboţi-tamburi-discuri.
Auto DRPCIV
A masa autocamionului depăşeşte valoarea recomandată;
B masa pe osia simplă depăşeşte valoarea precizată;
C masa pe osia dublă depăşeşte valoarea recomandată.
A orice deplasare efectuată, în totalitate sau parţial, în gol sau cu sarcină, pe drumurile deschise circulaţiei publice, de un vehicul utilizat pentru transportul de persoane sau de marfă;
B orice deplasare efectuată pe drumurile judeţene, naţionale sau naţional europene;
C transportul efectuat cu autovehicule ale căror caracteristici sunt specifice atât în ceea ce priveşte forma caroseriei, cât şi puterea motorului.