A ruperea arcului de readucere a saboţilor;
B uzura pronunţată a garniturilor de fricţiune;
C cursa liberă a pedalei prea mică;
D presiune neconformă în anvelope.
A pedala de mers este blocată;
B arcul de rapel al pedalei de mers este rupt;
C tensiune zero la sistemul de avertizare;
D scurtcircuit in instalația de forță.
A reducerea câmpului vizual;
B scăderea timpului de reacție;
C lărgirea câmpul vizual;
D judecata devine promptă și selectivă.
A culcat pe o parte în poziția laterală de siguranță;
B în poziţie şezând cu spatele și capul sprijinite;
C este indicat să nu fie mişcat până la sosirea ambulanței;
D pe bancheta din spate a unui autoturism pentru a se asigura o poziţia orizontală a corpului.
A prin controlul presiunii aerului din instalaţia de frânare;
B prin încercări controlate de pornire de pe loc şi de oprire a autovehiculului cu frâna de serviciu;
C prin încercări de pornire de pe loc cu frâna de staţionare acţionată;
D exclusiv prin controlul rezistenţei la apăsare şi respectiv a cursei pedalei de frână.
A forta centrifuga este inferioara aderentei;
B forta centrifuga este superioara aderentei;
C forta de tractiune este inferioara aderentei;
D forta de tractiune este superioara aderentei.
A marirea spatiului de frânare daca se blocheaza rotile punii spate;
B marirea spatiului de frânare, indiferent de rotile care se blocheaza;
C reducerea spatiului de frânare daca se blocheaza rotile puntii faţa;
D reducerea spatiului de frânare pâna la oprirea autovehiculului.
A creșterea capacității de analiză;
B diminuarea riscului producerii unui accident;
C creșterea vigilenței conducătorului auto;
D evaluarea greşită a vitezelor.
A lipsa tensiunii de 900 V;
B contacte întrerupător automat perlate;
C sursa dinamică defectă;
D toate cauzele enumerate sunt valabile.
A vigilenţei;
B îndemânării;
C judecăţii;
D îndemânării în conducere.
A compresorul nu atinge presiunea de regim;
B existența apei în instalație care se amestecă cu aerul comprimat și determină condensarea acestuia;
C regulatorul de presiune nu mai declanșează;
D fisurarea tamburului de frână sau a unei conducte.
A conduitei preventive;
B programei de învăţământ;
C cunoştinţelor teoretice, practice și pedagogice;
D promptitudinii şi atenției.
A captatoarele au sărit de pe fir care determină acţionarea aparatelor de protecţie;
B scurtcircuit în instalaţia de forţă care determină acţionarea aparatelor de protecţie;
C tensiunea reţelei are valoare redusă și determină activarea sistemelor de siguranță;
D frâna electrică anulată care determină declanșarea soneriei la acționarea pedalei de accelerație.
A alcoolul este absorbit în organism foarte rapid dar eliminarea lui se face într-un timp mult mai mare;
B alcoolul este absorbit lent în organism dar eliminarea se face rapid;
C timpul de absorbţie al alcoolului în organism este egal cu cel necesar pentru eliminarea sa;
D eliminarea alcoolului din organism se face numai după 14 ore de somn.
A debutează riscul producerii unui accident;
B riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori;
C riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori;
D riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori.
A rezistenţa de frână arsă;
B rezistenţa de încălzire arsă;
C scurtcircuit în instalaţia;
D compresor defect.
A se deschid uşile şi pasagerii sunt lăsaţi să coboare;
B se opreşte troleibuzul, se trage frâna de mână, se deconectează întrerupătorul automat, se coboară prin săritură şi cu mănuşile electroizolante se deconectează captatorii şi se anunţă călătorii să coboare;
C se opreşte troleibuzul, se deconectează întrerupătorul automat, se coboară prin săritură şi cu mănuşile electroizolante, se deconectează cablul purtător al firului de contact şi se anunţă călătorii să coboare;
D se opreşte troleibuzul, se deconectează întrerupătorul automat, se coboară prin săritură şi cu mănuşile electroizolante, se deconectează firul de contact şi se anunţă călătorii să coboare se anunță dispeceratul pentru a întrerupe tensiunea în linie;
A aceste operaţiuni să fie efectuate de către personal specializat şi autorizat în acest sens;
B operaţiunile de refacere a presiunilor să se efectueze "la rece";
C controlul periodic să se efectueze cel puțin o dată pe an sau după o intervenție la sistemul de rulare;
D presiunile să fie corectate periodic în funcţie de uzurile pe care le prezintă anvelopele.
A lipsa tensiunii de 750 V;
B contacte întrerupător manual activate;
C sursa de staționare defectă;
D toate variantele de răspuns sunt corecte.
A cresterea eficientei sistemului de frânare;
B micșorarea uzurii pneurilor;
C pierderea controlului directiei;
D pierderea stabilității autovehiculului.