A în baza consimţământului părţilor, în formă verbală, în limba maternă;
B în baza consimţământului angajatorului în formă verbală, în limba română;
C cu consimţământului numai al angajatului, în formă scrisă, în limba maternă;
D în baza consimţământului părţilor, în formă scrisă, în limba română.
A supapa releu blocată sau fisurată;
B fisurarea unei conducte;
C regulatorul de presiune declanșează târziu;
D distanță mică între saboți și tambur.
A aderenta si viteza autovehiculului;
B lungimea vehiculului;
C presiunea în pneuri;
D distanța de vizibilitate.
A cu arcuri elicoidale;
B cu arcuri lamelare;
C cu perne de aer;
D cu arcuri de torsiune.
A consumul de alcool;
B scăderea timpului de reacţie;
C asumarea de riscuri suplimentare pentru scurtarea duratei călătorie;
D creşterea capacităţilor de anticipare.
A frânaţi progresiv până la orpire;
B nu acceleraţi, nu frânaţi și contrabracaţi roţile în sensul de rotație al autovehiculului;
C nu acceleraţi, frânaţi progresiv si contrabracaţi roţile în sens invers rotației autovehiculului;
D manevrați progresiv volanul până când roţile directoare devin paralele cu axa longitudinală a autovehiculului.
A modul cum s-a manifestat hemoragia și procedura aplicată pentru stoparea acesteia;
B ora şi minutul când s-a aplicat garoul;
C numele, prenumele şi posibilităţile de contactare a celui care a aplicat garoul;
D grupa sanguină a victimei, numele și prenumele și vârsta.
A pentru aducerea frânghiilor de captare într-o poziţie care să permită tragerea captatoarelor de la sol;
B nu este permisă, dacă nu poartă echipament de protecție;
C pentru strângerea capului de captator, dacă poartă echipament de protecție;
D nu este permisă.
A este o acţiune care ajută la creşterea concentrării;
B conduce la nereceptarea unor informaţii şi se poate produce un accident;
C conduce la înlăturarea senzaţiei de oboseală;
D toate variantele de mai sus.
A pedala de accelerație nu a revenit la punctul 0;
B pedala de frână nu a revenit la punctul 0;
C tensiunea de alimentare a motoarelor auxiliare nu a revenit la punctul 0;
D scurgere de tensiune între caroserie și sol.
A nu sunt riscuri privind producerea unui accident;
B debutează riscul producerii unui accident;
C riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori;
D riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori.
A tensiunea din filtru de reţea este la valoarea nominală;
B troleibuzul nu are aderenţă;
C defecțiune la instalația de iluminat și semnalizare;
D întrerupătorul automat este deconectat.
A degajarea cailor respiratorii, oprirea hemoragiilor, imobilizarea fracturilor;
B imobilizarea fracturilor, degajarea cailor respiratorii si oprirea hemoragiilor;
C oprirea hemoragiilor, degajarea cailor respiratorii si imobilizarea fracturilor;
D nu are importanţă.
A pe mijlocul benzii de rulare;
B inegală, în anumite puncte, în centru sau la margini;
C pe marginea exterioară și pe mijlocul benzii de rulare;
D pe marginile benzii de rulare.
A întrerupătorul automat este deconectat, captatoarele au sărit de pe fir, tensiunea reţelei are valoarea redusă sau este întreruptă;
B motorul de tracţiune are periile scurte şi nu fac contact cu colectorul;
C bateria de acumulatori are borna slăbită, oxidată sau ruptă;
D sursa statică este defectă.
A rulment strâns excesiv sau la un cuplu mai mic decât valoarea prescrisă;
B pătrunderea de impurități între tambur și garnitura de frecare;
C ruperea resortului de readucere a saboților;
D ruperea resortului de readucere a tamburilor.
A cunoştinţelor teoretice şi practice;
B conducerii preventive;
C conducerii în limitele legale admise;
D conducerii vigilente.
A să lase troleibuzul la intrarea în depou și să predea cheile;
B să repare eventualele defecțiuni apărute în traseu;
C să repare defecțiunile produse din vina lui;
D să conducă troleibuzul pe canalul de control pentru verificare.