A nu cuplează contactorii principali;
B nu cuplează contactorii transmisiei principale;
C nu cuplează contactorii pedalei de accelerație;
D nu cuplează contactorii siguranțelor fuzibile.
A frâna pneumatică activând doar primele două trepte ale compresorului;
B frâna de staționare acționată progresiv și controlat;
C frâna electrică acționată pe primele contacte;
D frâna de încetinire cu utilizarea ultimei trepte de frânare.
A frânei de staționare;
B frânelor fiecărei roti în parte;
C mecanismului de direcție;
D sistemului de rulare.
A trage frâna de mână, deschide uşile şi invită călătorii să coboare
B deconectează întrerupătorul automat şi captatorii (priza de curent)
C opreşte troleibuzul cât mai pe dreapta, deconectează întrerupătorul automat, anunţă dispeceratul în legătură cu lipsa de curent şi asigură troleibuzul
D așteaptă conectarea substației de tracțiune oprit în stația unde se găsește
A tipul limitatorului de viteză;
B viteza autovehiculului;
C dimensiunea şi profilul anvelopei;
D randamentul motorului și momentul maxim dezvoltat de acea
A asigură evacuarea apei din instalația pneumatică;
B comprimă aerul din instalația pneumatică;
C comprimă lichidul de frână care acționează cilindrul hidraulic;
D asigură cuplarea tracțiunii.
A cu încălțăminte de protecție, treaptă cu treaptă și ținându-vă de barele de sprijin ajutătoare;
B în aceste condiții nu se coboară din troleibuz și se așteaptă sosirea echipei de depanare;
C prin săritură astfel încât să nu atingeți simultan pământul și caroseria;
D prin săritură astfel încât să atingeți simultan pământul și caroseria.
A nu, dacă conducătorul auto are vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani;
B da, creşterea vitezei reduce câmpul de percepţie vizuală;
C da, numai în condiţii de vizibilitate diminuată;
D da, atât viteza cât şi percepţia, cresc proporţional cu viteza de deplasare.
A pe mijlocul benzii de rulare;
B inegală, în anumite puncte, în centru sau la margini;
C pe marginea exterioară și pe mijlocul benzii de rulare;
D pe marginile benzii de rulare.
A conduc preventiv și au un timp de reacție crescut;
B conduc detaşat, fără stres fiindcă dau dovadă de prevedere și anticipare;
C îşi asumă riscuri şi ajung la destinaţie foarte obosiţi;
D se bazează pe o experienţă bogată în conducere.
A suma dintre distanţa de reacţie şi distanţa de frânare;
B distanţa parcursă de la momentul intrării în funcțiune a sistemului de frânare de frânare până la oprire;
C distanţa parcursă din momentul acţionării pedalei de frână până la oprire;
D distanţa parcursă între momentul sesizării obstacolului şi acţionarea pedalei de frână.
A norme obligatorii, sancționabile contravențional;
B măsuri ce se iau în conformitate cu conduita preventivă;
C recomandări ce trebuie făcute la administratorul public;
D recomandări ale autorității rutiere.
A micșorarea uzurii anvelopelor;
B pierderea maniabilității autovehiculului;
C pierderea stabilității autovehiculului;
D reducerea distantei de oprire.
A evitarea acţionării frânei de serviciu;
B acționarea energică a frânei de serviciu;
C debreiere simultan cu frânare puternică;
D blocarea diferențialului și debreiere.
A pe drumuri cu aderenta mare;
B pe drumuri cu aderenta scazuta;
C pe drumuri cu declivitate pronunțata;
D pe drumuri cu îmbrăcăminte din beton.
A manevrarea intermitentă şi pendulară a volanului;
B manevrarea lină a volanului – operată în mod continuu, fără întreruperi;
C schimbarea într-o treaptă superioară a cutiei de viteze;
D decuplarea tracțiunii integrale.
A este egala cu cea dezvoltata de motor;
B este mai mare decât cea dezvoltata de motor;
C este mai mica decât cea dezvoltata de motor;
D poate fi mai mica sau mai mare decât cea dezvoltata de motor.
A numai cu om la frânghii, pentru pilotare;
B numai cu viteză redusă, urmărind pe cât posibil în oglinzi captatoarele;
C nu este permisă;
D este permisă numai cu aprobarea șefului de depou.