A se apropie de staţii;
B la culoarea verde a semaforului electric;
C la urcarea rampelor;
D toate variantele de răspuns sunt corecte.
A odihna corespunzătoare, alcoolul şi medicamentele;
B oboseala, alcoolul și evitarea conducerii pe timp de noapte;
C stupefiantele, poziția corectă la volan și o vedere bună;
D oboseala, alcoolul, stupefiantele.
A nu;
B da, dar numai cu acordul părţilor;
C în nici o situaţie;
D da, prin acordul părţilor sau prin actul unilateral al uneia dintre părţi.
A luminile de drum defecte;
B variatorul de tensiune continuă (chopper) defect;
C o defecţiune a sistemului de direcţie;
D lipsă tensiune în rețea.
A frână electrică, frână hidraulică și frână pentru mers lansat încetinit;
B frână pneumatică, frână servoasistată și frână pe cardan;
C frâna electrodinamică, frâna pneumatică, frâna de staționare;
D frâna de încetinire (retarder), frână de serviciu și frână reostatică.
A mecanismul care permite ca roţile aceleiaşi punţi să se rotească cu viteze unghiulare egale;
B mecanismul care permite ca roțile aceleiaşi punţi să se rotească cu viteze unghiulare diferite;
C mecanismul care permite blocarea roții cu aderență mare;
D mecanismul care permite bracarea roților pentru efectuarea virajelor.
A să controleze vizual avertizorul de tensiune nulă;
B să urmărească în oglindă, pe cât posibil, derularea frânghiilor de captare;
C să acționeze frâna de staționare pentru a realiza o trecere cu viteză mică;
D să urmărească în oglindă, pe cât posibil, intrarea captatorilor pe macaz.
A necorelarea vitezei de deplasare cu vizibilitatea;
B scăderea rezistenței la oboseală;
C folosirea incorectă a culoarului de deplasare;
D percepere eronată a distanțelor.
A frânei de staționare;
B mecanismului de direcție;
C sistemului de frânare;
D sistemului de rulare.
A alinieze vehiculul pe traiectorie circulara;
B deplaseze pasagerii înspre partea din fata a autovehiculului;
C mareasca viteza de deplasare a autovehiculului;
D mentina deplasarea rectilinie a autovehiculului.
A debutează riscul producerii unui accident;
B riscul producerii unui accident este multiplicat de 2 ori;
C riscul producerii unui accident este multiplicat de 10 ori;
D riscul producerii unui accident este multiplicat de 35 ori.
A că funcţiile respiratorie şi circulatorie sunt asigurate;
B că autovehiculul cu care urmează să se efectueze transportul asigură confortul necesar;
C că victima va fi asistată pe timpul deplasării de o persoană competentă;
D că au fost conservate probele de la locul accidentului.
A prin orice loc, dar cu atenţie sporită;
B pe căile de acces marcate şi semnalizate corespunzător;
C prin orice loc, dar numai dacă este nevoie;
D numai cu aprobarea maistrului de serviciu.
A deformarea jantei;
B uzura excesivă a tamburilor;
C griparea rulmentului de la butucul roții;
D presiune în pneuri mai mică decât valoarea recomandată.
A de pe scara din spatele troleibuzului şi coborârea acestora până la nivelul conductorului;
B de pe scara din spatele troleibuzului cu ambele captatoare deconectate şi trase sub liră;
C cu captatoarele coborâte până la nivelul conducătorului când aceasta se află pe sol;
D cu ajutorul turnului de intervenție la rețeaua aeriană.
A joc mare in capetele de bară;
B joc la axul volanului;
C griparea pivoților;
D joc mare în caseta de direcție.
A frânei de staționare;
B sistemelor de frânare de încetinire;
C sistemului de alimentare a motorului;
D sistemului de frânare de serviciu.
A prin eliberarea pedalei de accelerație;
B apăsarea pedalei de accelerație;
C motorul electric de tracțiune să fie conectat la reţea;
D se rulează cu captatori decuplați de la rețea.
A cresterea distantei de frânare necesare pentru oprirea vehiculului;
B micșorarea uzurii anvelopelor;
C reducerea distantei de oprire;
D reducerea timpului de reacție.
A să permită oprirea autovehiculului în limita câmpului vizual;
B să permită oprirea cât mai rapidă a autovehiculului;
C să permită oprirea vehiculului în maxim 10m;
D luminile de întâlnire să nu deranjeze pe cei care circulă din sens opus.